در حالی که گفته می شد گابریل کالدرون در آستانه قطع همکاری با پرسپولیس قرار دارد این موضوع فعلا منتفی شده است و اصلا هم ربطی به پیروزی روز گذشته سرخ ها مقابل صنعت نفت آبادان ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۳۳
پرسپولیس از ترس غرامت فعلا کالدرون را «اخراج» نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، گابریل کالدرون بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر ایران و دور شدن از هدف چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر در آستانه اخراج قرار گرفته بود. پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران چهار باخت ثبت کرده است و نشانی از آن پرسپولیس فصل های گذشته ندارد. افت برخی بازیکنان نظیر علی علیپور هم مشهود است و علاوه بر آن این تیم در کورس قهرمانی فعلا عقب تر از شهرخودرو، سپاهان و استقلال قرار دارد.

به سرعت شایعات اخراج کالدرون بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان آغاز شد و برخی از رسانه های خارجی نیز خبر از اخراج این مربی آرژانتینی دادند. اما گویا موانع بسیار بزرگی بر سر راه فسخ قرارداد و به عبارتی اخراج کالدرون وجود دارد. در حالی که پرسپولیس با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند باید بابت فسخ با سرمربی خود رقم بسیار سنگینی را بپردازد، رقمی حدود یک میلیون یورو. این مبلغ بسیار سنگین و عجیب و غریب به اندازه قیمت 10 بازیکن درجه یک و تاثیرگذار است.

این را هم نباید از یاد برد که فسخ قرارداد با جونیور بازیکن بی کیفیت و برزیلی پرسپولیس نیز حداکثر 500 هزار یورو هزینه در برمی دارد که دردسری به دردسرهای بی پایان باشگاه پرسپولیس اضافه کرده است.

به هر حال در شرایطی که سرخ ها روز به روز بیشتر از رویای قهرمانی چهارم دور می شوند بیشتر هم بدهکار می شوند.

بر اساس آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس فعلا قصد قطع همکاری با کالدرون را ندارد و برتری مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی هم بهترین بهانه است. شاید اصلا سرخ ها ترجیح بدهند یک تیم میانه جدولی باشند اما کالدرون را با صرف هزینه ای سنگین اخراج نکنند. نکته بسیار جالب این است که کالدرون در گفت و گو با خبرنگاران به صراحت دریافت اولتیماتوم از مسئولان باشگاه پرسپولیس را تکذیب می کند و این خود یک نشانه بزرگ و واضح برای این است که بین باشگاه و این مربی هماهنگی ها و توافقاتی صورت گرفته است.

البته از آنجایی که پرسپولیس توان پرداخت یک میلیون یورو غرامت کالدرون را ندارد کاملا قابل پیش بینی است که این موضوع بعدا باعث دردسر خواهد شد. کم نبوده تعداد بازیکنان و مربیانی که مدام شکایت از باشگاه بدحساب پرسپولیس را به فیفا و دادگاه حکمیت ورزشی برده اند.

اینبار هم پرسپولیس به دردسر جدی می افتد. تفاوتش این است که این دردسر فعلا به تعویق افتاده چرا که کالدرون به دلیل همان یک میلیون یورو که شاید کمی کمتر باشد جرات اخراج ندارد!

پرسپولیس فعلا با همین مربی می سوزد و می سازد. شاید هم تصمیم درست همین باشد. او برود مگر قرار است چه کسی جای او بیاید؟ پروفسور برانکو قبلا این تیم را سه بار پشت سر هم قهرمان کرده بود که خودش الان 900 هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها