رئیس بسیج سازندگی مازندران خبر داد

اجرای ۲۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان

عیسی مالمیر، مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان از افتتاح 12 درمانگاه جدید وابسته به این موسسه تا آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این 12 مرکز، مجموع تعداد درمانگاه‌های ما به 57 عدد خواهد رسید.
کد خبر: ۱۲۳۹۱۸۱

مالمیر در نشستی که صبح دیروز با حضور اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت 40سالگی بسیج برگزار شد، ارائه خدمات جامع بیمه‌ای به بسیجیان، تعامل با مراکز درمانی غیروابسته و ارائه خدمات درمانی به محرومان جامعه را از جمله اهداف مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان برشمرد و عنوان کرد: در مسیر کمک به محرومان جامعه همکاری‌هایی را با کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی آغاز کرده‌ایم.
وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان، ادامه داد:‌ ما در قالب طرح جهادی سلامت‌محور «شهید رهنمون» بیش از 700 تیم پزشکی را به اردوهای جهادی اعزام کرده‌ایم. این تیم‌ها شامل پزشک، روان‌شناس و بهداشت‌یار هستند و از سال ۹۵ تاکنون، به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در سراسر کشور خدمات درمانی ارائه داده‌اند.
مالمیر توسعه سلامت الکترونیکی و پزشکی از راه دور را نیز به عنوان یکی از اهداف آینده موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای ترویج عدالت در حوزه سلامت معرفی کرد و گفت: هدف‌گذاری ما برای سال 99 این است که طرح‌های پزشکی از راه دور را در استان‌های کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس موضوع پزشکی راه‌اندازی کنیم./ جام‌جم‌دیلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها