رئیس بسیج سازندگی مازندران خبر داد

اجرای ۲۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان

12 درمانگاه جدید برای بسیجیان ساخته می‌شود

عیسی مالمیر، مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان از افتتاح 12 درمانگاه جدید وابسته به این موسسه تا آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این 12 مرکز، مجموع تعداد درمانگاه‌های ما به 57 عدد خواهد رسید.
کد خبر: ۱۲۳۹۱۸۱

مالمیر در نشستی که صبح دیروز با حضور اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت 40سالگی بسیج برگزار شد، ارائه خدمات جامع بیمه‌ای به بسیجیان، تعامل با مراکز درمانی غیروابسته و ارائه خدمات درمانی به محرومان جامعه را از جمله اهداف مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان برشمرد و عنوان کرد: در مسیر کمک به محرومان جامعه همکاری‌هایی را با کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی آغاز کرده‌ایم.
وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان، ادامه داد:‌ ما در قالب طرح جهادی سلامت‌محور «شهید رهنمون» بیش از 700 تیم پزشکی را به اردوهای جهادی اعزام کرده‌ایم. این تیم‌ها شامل پزشک، روان‌شناس و بهداشت‌یار هستند و از سال ۹۵ تاکنون، به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در سراسر کشور خدمات درمانی ارائه داده‌اند.
مالمیر توسعه سلامت الکترونیکی و پزشکی از راه دور را نیز به عنوان یکی از اهداف آینده موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای ترویج عدالت در حوزه سلامت معرفی کرد و گفت: هدف‌گذاری ما برای سال 99 این است که طرح‌های پزشکی از راه دور را در استان‌های کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس موضوع پزشکی راه‌اندازی کنیم./ جام‌جم‌دیلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها