اصفهانیان در واکنش به نتایج تیم ملی:

هم نگرانیم و هم پیگیر

وضعیت ویلموتس و تیم ملی مشخص نیست. رسانه‌ها گمانه‌زنی زیادی در این زمینه دارند. بعد از دو شکست مقابل بحرین و عراق، اوضاع در تیم ملی بحرانی شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۵۱۲

ویلموتس شانس آورد که بحرین مقابل هنگ‌کنگ مساوی کرد و در ادامه با عراق هم به تساوی دست یافت. اگر این تیم موفق می‌شد یکی از بازی‌های خود را با برد پشت سر بگذارد در آن صورت کار برای تیم‌ملی و او بسیار سخت می‌شد.
این روزها شایعات زیادی درباره آینده کاری ویلموتس در تیم‌ ملی شنیده می‌شود. روز گذشته یکی از نشریات با انتشار عکسی از برانکو او را یکی از گزینه‌های نیمکت تیم ‌ملی دانست و از فسخ احتمالی قرارداد ویلموتس خبر داد. سایت تسنیم هم روز گذشته نوشت احتمال فسخ قرارداد این مربی وجود دارد. قطعا این موضوع در جلسه هیات‌رئیسه مطرح شده که به رسانه‌ها هم کشیده شده است.
فریدون اصفهانیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اما فعلا این خبرها را رد می‌کند و البته توضیح شفافی هم درباره وضعیت ویلموتس در تیم‌ملی نمی‌دهد. او می‌گوید: «ببیند در جلسه‌ای که برگزار شد تصمیم بر این بود تا تنها آقای علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال صحبت کند و ما اجازه نداریم. در واقع صحبت‌های دوشنبه‌شب ایشان، چیزی است که نظر ما هم بوده است.» اصفهانیان در پاسخ به این سؤال که چرا شفاف نمی‌گویند ویلموتس در تیم ملی می‌ماند یا می‌رود، توضیح می‌دهد: «ببینید فدراسیون فوتبال قراردادی با ایشان دارد و همه مسائل و بندها را در قرارداد ذکر کرده است، ولی باید بگویم ما هم تاکید داریم باید برای تیم ملی برنامه‌ریزی صورت بگیرد. از طرفی آقای علوی با ویلموتس در ارتباط است و نکات لازم را به او می‌گوید.»
عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا زمان بازگشت این مربی و همین‌طور برنامه‌ریزی تیم‌ملی مشخص است، می‌گوید: «در جلسه‌ای که داشتیم قرار بر این شد تا قبل از فیفا دی فروردین ماه که بازی با هنگ‌کنگ است، بازی دوستانه و اردو داشته باشیم. در حال حاضر مشخص نیست ولی آقای تاج گفتند قرار است برنامه‌ریزی در این زمینه صورت بگیرد و قطعا به شما می‌گویم ما در زمستان تیم ملی را تعطیل نمی‌کنیم.» او درباره نگرانی‌های مردم از حذف تیم ملی هم توضیح می‌دهد: «ما هم نگران هستیم و پیگیر. این را فراموش نکنید که ما سه بازی از چهار بازی بعدی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد. تیم ملی توانایی برد در هر چهار بازی و صعود به مرحله بعد را دارد. ما با عراق و بحرین در خانه بازی خواهیم کرد و همین‌طور با هنگ‌کنگ. کامبوج را هم قطعا در خارج از خانه می‌بریم.»
عضو جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین درباره حضور در این کمیته می‌گوید: «همان‌طور که می‌دانید کمیته داوران عضوی نداشت و باید اعضای جدید منصوب می‌شدند. بنده قبلا رئیس این کمیته بودم. پیشنهاد دادند و بنده قبول کردم. قرار است سیاستگذاری با ما و دیگر اعضا در دپارتمان باشد و کمیته داوران هم این سیاست‌ها را اجرایی کند.» او درباره حضور کمک داور ویدئویی در لیگ برتر هم توضیح می‌دهد: «باید باشگاه‌ها در این زمینه اقدام کنند. فصل بعد لیگ برتر حتما با کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود. هزینه راه‌اندازی این تجهیزات هم با خود باشگاه‌هاست. همان‌طور که امسال بیشتر ورزشگاه‌ها به گیت، صندلی، دوربین و... مجهز شد، باید کمک داور ویدئویی هم داشته باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها