به دلیل مخالفت باشگاه استانبول اسپور ترکیه

صیادمنش، اردوی امیدها را ترک کرد

مهاجم تیم ملی فوتبال امید به دلیل مخالفت باشگاه استانبول اسپور ترکیه، امکان حضور در بازی تدارکاتی برابر تیم المپیک قطر را نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۵۷

اللهیار صیادمنش با تایید این خبر به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استانبول اسپور با حضور من در مسابقه تدارکاتی با قطر مخالفت کرده، چون خارج از زمان فیفا دی برگزار می‌شود. همچنین ما در ترکیه بازی‌های حساسی در پیش داریم و به همین خاطر آنها از من خواستند طبق برنامه قبلی به باشگاه برگردم. امیدوارم بچه‌ها در مصاف با قطر موفق باشند و در اردوهای بعدی باز هم به تیم اضافه شوم.
صیادمنش درباره شرایط تیم امید نیز گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تیم المپیک اضافه شدم و در کنار بچه‌ها بودم. ما دو مسابقه برابر اندونزی انجام دادیم که متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. البته فکر می‌کنم بچه‌ها به هماهنگی بیشتری نیاز دارند و شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم مدت زیادی در کنار هم باشیم. امیدوارم این هماهنگی در اردوی آخر ایجاد شود. بچه‌ها و کادر انگیزه زیادی دارند و همه با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم تا شروع مسابقات به هماهنگی و آمادگی لازم برسیم.
مصدومیت قائدی
در نخستین تمرین شاگردان استیلی در کمپ اسپایر قطر، مهدی قائدی، هافبک استقلال در اواسط تمرین دچار مصدومیت شد و احتمال دارد حضور در بازی با قطر را از دست بدهد. رضا جبیره، دیگر ملی‌پوش مصدوم تیم امید بود که همراه شاگردان استیلی تمرین نکرد. تیم ملی ایران که آماده دیدار دوستانه با امید قطر می‌شود، در دو دیدار دوستانه خود پیش از این اردو که در اندونزی برگزار شد مقابل این کشور به یک شکست و یک تساوی رضایت داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها