این بنده خدا سه روز است خانه‌اش نرفته! الان خیره در چشم‌های نگارنده این سطور می‌گوید واپسین مرتبه، آدینه شب در منزل خویش به سر برده! بله بله داریم از صابر محمدی سخن می‌گوییم!
کد خبر: ۱۲۳۷۹۸۲

استاد صابر در شهرک‌های اقماری کرج سکونت دارند و روزانه برای خدمات رسانه‌ای به پایتخت رجوع کرده و شب‌هنگام به کرج باز می‌گردند. حالا این ناآرامی‌های اخیر در استان البرز و برف سنگین اتوبان‌بندکن را هم اضافه کنید تا مشخص شود چرا استاد محمدی برای واپسین مرتبه جمعه‌شب در منزل به سر برده و هنوز بعد از گذشت سه روز نتوانسته یک خواب آرام در منزل خویشتن کرده، خستگی در کنند. خلاصه که در جریان باشید آتش این ناآرامی دامن تحریریه بی‌حاشیه جام‌جم را گرفته و شده آنچه نباید!
همین الان هم که این ستون مشغول نگارش است، دوستان اقتصادی دو میز آن طرف‌تر مشغول گرفتن آمار پمپ بنزین‌های به فنا‌رفته را از مسوولان می‌گیرند تا مشخص شود اغتشاشگران دقیقا دارند چه می‌کنند. دو میز آن‌طرف‌تر هم دوستان سرویس اجتماعی مشغول گرفتن مصاحبه با نمایندگان اقشار مختلف مردم هستند تا ببینید این افزایش قیمت بنزین چه تاثیری بر زندگی آنها گذاشته. اینها را گفتیم که بیفزاییم تحریریه جام‌جم چهار‌موتوره مشغول پیگیری دغدغه‌های مردم است. خلاصه که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به‌شدت مشغول کارند و این صحبت‌ها!
و اما بعد... در همین صفحه یک گزارش داریم که بی‌ارتباط با ناآرامی‌های اخیر نیست. نه، نه اشتباه نکنید! بچه‌های فرهنگی پا تو کفش دیگران نکرده‌اند. اغتشاشگران بوده‌اند که پا تو کفش فرهنگ کرده‌اند. می‌خواهید بدانید چه خبر بوده گزارش همین صفحه را بخوانید! در صفحه 10 هم آذر مهاجر که نامش در بین نامزدهای نهایی جشنواره کتاب و رسانه به چشم می‌خورد به بهانه نقد روز گذشته کتاب «تقاطع انقلاب» رفته سراغ حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، نویسنده این کتاب و با او گفت‌وگو کرده.
علی آقای رستگار، دیگر عضو بی‌حاشیه گروه فرهنگی هم دست روی موضوع جالبی گذاشته. رستگار به بهانه اکران پویانمایی «بنیامین» رفته سراغ پویانمایی‌های سینمای ایران تا ببینید این آثار در زمینه پیوست‌های فرهنگی چه کرده‌اند. التفات دارید که بسیاری از فیلم‌ها و پویانمایی‌های سینمایی در دنیا مبدا تولید بسیاری از محصولات فرهنگی است، از بازی‌های رایانه‌ای گرفته تا نوشت‌افزار و کیف و کتاب و دفتر. گزارش رستگار در صفحه 11 قابل‌دسترسی است.
در نهایت هم زینب مرتضایی‌فرد که اتفاقا او هم در بین نامزدهای نهایی جشنواره کتاب و رسانه قرار دارد رفته سراغ فردی که خارج ایران دست به کار عجیبی زده. مشروع گزارش کارآگاه‌مآبانه مرتضایی‌فرد هم رفته در صفحه 12. از دست ندهیدش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها