دوبله فیلم «اگر می توانی من را بگیر» با سرپرستی سعید مظفری و جلال مقامی برای شبکه 3 سیما و شبکه ویدئویی پایان یافت.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۸

در این دوبله ها جلال مقامی به جای تام هنکس بازیگر نقش کارل ، یکی از ماموران اف.بی.آی ، صحبت کرده است.
کارل می کوشد مرد جوانی به نام فرانک را دستگیر و زندانی کند. فرانک با بازی لئوناردو دی کاپریو و گویندگی سعید مظفری در دوبله نسخه تلویزیونی و افشین زی نوری در دوبله شبکه ویدئویی حقه بازی و کلک زدن را از دوران نوجوانی یاد می گیرد و با هویت های جعلی ، کلاهبرداری های متعددی انجام می دهد.
هنگامی که او با هویت جعلی یک پزشک به بیمارستان می رود، دلباخته دختری به نام رندا می شود و...ناصر احمدی ، ناصر تهماسب ، پرویز ربیعی ، خسرو شمشیرگران ، حسین نورعلی و معصومه آقاجانی از جمله گویندگان دوبله تلویزیونی این فیلم و مریم رادپور، تورج مهرزادیان ، کتایون اعظمی ، بهرام زاهدی و اسفندیار مهرتاش از جمله گویندگان دوبله ویدئویی این فیلم هستند.گفتنی است ، «اگر می توانی...» تاکنون بیش از 10جایزه دریافت کرده و 6برابر هزینه اش در سراسر دنیا فروش کرده است.

دوبله «سی و ششمین مرحله شائولین»
برای شبکه تهران


فیلم «سی و ششمین مرحله شائولین» با سرپرستی ناصر نظامی برای شبکه 5 سیما دوبله شد. در دوبله این فیلم ، افشین زی نوری به جای مردی به نام سان تا صحبت کرده است. او تحت تاثیر تعالیم استادش به مخالفت با ژنرال تین تا و افرادش می پردازد. تین تا سرزمین کانتون را تصرف کرده است و آزادیخواهان را سرکوب می کند. سان تا مخالفتش را علنی می کند، اما حکم قتلش صادر می شود. او می گریزد و به معبد شائولین می رود تا فنون رزمی را یاد بگیرد. یادگیری فنون 35 مرحله دارد که او با موفقیت آنها را طی می کند و...تعدادی دیگر از دوبلورهای این فیلم عبارتند از: محمود فاطمی ، ابوالقاسم محمدطاهر، مازیار بازیاران ، عباس نباتی ، اصغر افضلی ، علیرضا باشکندی ، شروین قطعه ای ، سیامک اطلسی ، حسین عرفانی ، حسین باقری ، کورش فهیمی ، همت مومی وند، سعید مقدم منش ، ظفر گرایی ، داوود باقری ، تورج نصر، مظفر شمس کاظمی ، مریم سیکارودی ، اکبر میرطاهری و اکبر منانی .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها