شوخی دو کارگر نوجوان در ساختمان نیمه کاره مرگ یکی از آنها را رقم زد. به گزارش خبرنگارجنایی جام جم ، ساعت 24 شنبه 25‌آبان امسال، مرگ مشکوک پسر 15ساله ای در بیمارستان لبافی نژاد به ماموران گزارش شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۱۱

با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد، این پسر نوجوان که کارگر یک ساختمان در حال احداث در محله پاسداران بوده ، عصر شنبه در حالی که از ناحیه پهلو مجروح بود به بیمارستان منتقل شد اما هشت ساعت بعد جان باخت.همچنین ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند پسر 15 ساله دیگری که همکار مقتول بوده به نام امید از سوی کلانتری پاسداران بازداشت شده است. امید دیروز - یکشنبه - برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد .
او در جریان تحقیقات قضایی به بازپرس جنایی گفت : ازدو سال پیش برای کار به تهران آمدم و درساختمان های درحال احداث به عنوان کارگر کار می کردم . روز حادثه نمی خواستم دوستم به قتل برسد. من کارگر ساختمانی بودم ودوستم سعید کارگر بخش آرماتور بندی ساختمان بود. هردویمان ازدوماه پیش به این ساختمان درحال احداث آمده بودیم وکار می کردیم، با هم رفیق شده بودیم. . عصر روز شنبه ، من و سعید بعداز پایان کارمان با هم به محل اتاقک نگهبانی رفتیم و مشغول حرف زدن شدیم و شوخی کردیم .درجریان همین شوخی های دوستانه اورا هل دادم که نفهمیدم چطور میله آهنی که در دیوار نصب بود در پهلویش فرو رفت. شوکه شدم و همان موقع با اورژانس تماس گرفتم و با دادو فریادهایم ، کارفرمایم و چند نفراز کارگران به اتاقمان آمدند و متوجه ماجرا شدند. آنها به کلانتری زنگ زدند و ماموران به ساختمان آمدند و من را بازداشت کردند .
با اعتراف پسر 15 ساله ، پرونده جنایتی که او مرتکب شده بود به دلیل نبود صلاحیت در دادسرای جنایی تهران به دادسرای جرایم اطفال و نوجوان پایتخت ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها