ملی‌پوشان قدرت‌مان را چند برابر می‌کنند تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای روز جمعه گذشته یک اتفاق مهم را رقم زدند. آنها در کنار چند نفر از بازیکنان استقلال به دعوت علی پروین برای انجام یک بازی خیرخواهانه در چارچوب رقابتی نمادین که شعار آن قاطعانه، نه به اعتیاد بود، به میدان رفتند.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۲۸

در این دیدار ستاره‌هایی چون امید عالیشاه، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، سیدجلال حسینی و... از پرسپولیس و فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، روزبه چشمی و... از استقلال و پیشکسوتانی مثل محمد منصوری، وحید شمسایی و البته علی دایی هم حضور داشتند. در همین زمینه گفت‌وگویی با امید عالیشاه انجام دادیم. مهاجم و هافبک سرعتی و تکنیکی پرسپولیس به خبرنگار جام‌جم گفت: ما همیشه برای انجام کارهای خیرخواهانه آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم. می‌دانیم که به عنوان یک فوتبالیست و چهره‌ای که از طرف مردم در جامعه سرشناس شده، باید مسؤولیت‌های اجتماعی خود را بپذیریم. حالا هم آماده ایم تا این مسؤولیت‌ها را به درستی انجام بدهیم. ما همراه همه بازیکنان و فوتبالیست‌هایی که می‌شناسم، همیشه برای انجام کارهای خیرخواهانه آماده‌ایم و امیدواریم این اقدامات تاثیر زیادی روی جوان‌ها بگذارد و آنها را از مسائل و مشکلاتی چون اعتیاد دور کند.
او همچنین در مورد شرایط خودش گفت: خدا را شکر تمرینات را دنبال می‌کنم و هیچ مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارم. تعطیلات لیگ به ما کمک کرد تا تمرکز و انگیزه‌های بیشتری پیدا کنیم و برای بازگشت به مسابقات آماده شویم. این موضوع برای من هم استثنا نداشت و فکر می‌کنم پس از طی کردن روزهایی که تعطیل بودیم حالا بتوانیم با شرایط بهتری به لیگ برگردیم تا از هفته یازدهم، بازی‌ها را دنبال کنیم. او درخصوص شرایط پرسپولیس تا پایان نیم فصل اضافه کرد: ما با یک قرعه سنگین مواجه شدیم و بازی‌هایی داشتیم که برای کمتر باشگاهی در طول فصل اتفاق می‌افتد که با همه مدعیان در همان هفته‌های اول بازی کند. با این حال بازی با این رقبا را با هر نتیجه‌ای که بود، از پیش برداشتیم. با برخی از تیم‌ها هم بازی کردیم که می‌توانستند امتیاز از ما بگیرند؛ مثلا پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان یا فولاد تیم‌هایی بودند که مقابل آن به پیروزی رسیدیم آن هم در شرایطی که همگی این تیم‌ها می‌توانستند برای پرسپولیس مشکلات بزرگی را ایجاد کنند. فکر می‌کنم با این شرایط راه برای مان به سمت پیشرفت بیشتر باز شده و می‌خواهیم در پنج بازی باقیمانده عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.
امید اضافه کرد: ما توانستیم به لطف امتیازاتی که در سه هفته پایانی اخیر به دست آوردیم جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشیم و حالا جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. این شرایط را باید تا پایان فصل حفظ کنیم تا یک قهرمانی دیگر به دست بیاوریم. در این مدت که تمرین را شروع کردیم، بازیکنان ملی‌پوش‌مان در کمپ تیم ملی بودند تا برای دیدار مقابل عراق آماده شوند. حالا و با بازگشت ملی‌پوشان، پرسپولیس خیلی قوی شده و می‌توانیم روی تک‌تک بازیکنان‌مان حساب کنیم. هفت، هشت بازیکن پرسپولیس طی روزهای گذشته در تمرینات حضور نداشتند ولی حالا شرایط تغییر کرده و با قدرت بیشتری تمرینات را دنبال می‌کنیم. او در مورد بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: حریف‌مان تیمی است که تا به حال شکست نخورده و سخت گل می‌خورد. مشخص است آنها مقابل پرسپولیس هم انگیزه‌های بالایی دارند، اما ما در ورزشگاه آزادی باید مقابل این تیم قرار بگیریم و می‌خواهیم با یک پیروزی شیرین، به رختکن برگردیم. مطمئنا برای بازی روز جامعه هواداران زیادی از دیدار ما استقبال خواهند کرد و این موضوع باعث دلگرمی همه پرسپولیسی‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها