علیپور: پرسپولیس شانس‌های زیادی برای بازگشت به صدر دارد

هواداران همیشه دوستم دارند

از هت‌تریک مقابل شاهین بوشهر تا آن پنالتی چیپ مقابل ماشین‌سازی، روزهای پر افت و خیزی برای علی علیپور در دو هفته اخیر لیگ برتر رقم خورد. با این حال علیپور حالا به آرامش بیشتری رسیده و تمرکز خود را جلب بازگشت دوباره به لیگ برتر می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۶۰

او در این مورد به خبرنگار جام‌جم گفت: «با شروع تعطیلات لیگ استراحت کردم و حالا تمام تمرکزم روی تمرینات دوباره پرسپولیس است. ما برای این فصل برنامه‌ها و اهداف متفاوتی داریم که مهم‌ترینش قهرمانی در لیگ است. ما باید بالاترین رتبه جدول را از آن خود کنیم و بیشترین امتیازات را بگیریم. همه چیز در دست خودمان است. تا به حال هم خوب کار کردیم اما هنوز کارمان تمام نشده و می‌خواهیم در این فصل نیز یک قهرمانی دیگر به هواداران تقدیم کنیم.»
او اضافه کرد: «البته می‌دانم کارمان نسبت به گذشته بسیار سخت‌تر است ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بدون تردید می‌توانیم در این فصل هم مدعی شماره یک قهرمانی باشیم. تک‌تک بازیکنان ما با همین هدف لیگ را شروع کردند و می‌دانیم توانایی بالایی در تیم ما برای رسیدن به یک قهرمانی دیگر وجود دارد. در حال حاضر تلاشمان این است که تا قبل از پایان نیم‌فصل با کسب امتیازات بیشتر، جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی برای خودمان بسازیم. این موضوع از اهمیت بسیار ویژه‌ای نزد همه پرسپولیسی‌ها برخوردار است و ان‌شاءا... با شروع لیگ در پنج بازی آینده نیز مثل دیدار با فولاد عمل خواهیم کرد. تاکید می‌کنم کارمان سخت است اما قرار هم نیست که از حالا مسؤولیت خود را فراموش کنیم و از مبارزه دست بکشیم.»
علیپور در مورد انتقاداتی که طی هفته‌های اخیر از او می‌شود، ادامه داد: «مسائل زیادی برای من رقم خورد اما سکوت را ترجیح دادم چون می‌دانستم هواداران پرسپولیس حق دارند از من انتقاد کنند. البته ناراحت هم نشدم چون می‌دانم همیشه آنها مرا دوست دارند و هم در استادیوم و هم در فضای مجازی همواره از من حمایت می‌کنند. به هر حال در زمان زدن آن ضربه تصمیمی گرفتم که اشتباه بود و آن اتفاقات رقم خورد. البته بخشی از این مسائل واقعا باعث ناراحتی من شد مثلا گفتند که توهین‌هایی کرده‌ام یا حرف‌های دیگری هم به میان آمد اما من فقط به کار مشغول بودم و غیر از آن هیچ واکنشی نشان ندادم. بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند، باید بداند فضا و شرایطش با سایر باشگاه‌ها متفاوت است. من این موضوع را کاملا درک می‌کنم و امیدوارم با گلزنی و تاثیرگذاری در عملکرد تیم بتوانم بار دیگر به پرسپولیس کمک کنم. در حال حاضر برای من هیچ چیز به اندازه پرسپولیس مهم نیست و امیدوارم تیمم بتواند امتیازات کافی برای افتخارات بیشتر به دست آورد. سه فصل است که هر چه جام در ایران بود، بردیم و حتی به فینال آسیا رفتیم؛ حالا هم برای قهرمانی چهارم پشت سر هم آماده می‌شویم.»
مهاجم محبوب برانکو و کالدرون در نهایت گفت: «هفته به هفته که می‌گذرد، بیشتر با تفکرات کادرفنی آشنا می‌شویم. هواداران هم حمایت می‌کنند تا ان‌شاءا... تیم قدرتمندتری داشته باشیم. همه ما می‌خواهیم به یک موفقیت بهتر برسیم و قطعا طرفداری که به دنبال رسیدن به موفقیت است، دو برابر سال‌های گذشته از پرسپولیس حمایت خواهد کرد. ما همین حمایت‌ها را لازم داریم. البته شرایط لیگ هم خاص‌تر از گذشته شده است ولی پرسپولیسی‌ها برای موفقیت از جان مایه می‌گذارند و مسؤولیتی که بر دوش‌مان است را به‌خوبی می‌شناسیم. ما باید با صبر و حوصله و تمرکز به سمت نتایج بهتر برویم. البته گابریل کالدرون هم وسواس خاصی به لحاظ تاکتیکی و تمرینی در پرسپولیس دارد. ان‌شاءا... در کنار هم، مثل سال‌های قبل یک پرسپولیس قدرتمند و متحد می‌شویم و برای قهرمانی رو به جلو حرکت می‌کنیم.»

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها