دور ایران با حواشی ورزشی ؛

نباید ازدواج می کردی!

در گفت و گوی یک منبع آگاه با جام جم آنلاین مطرح شد؛

3 و نیم میلیون یورو؛ قرارداد دقیق ویلموتس / آپشن ها هم هست!

حالا که تیم ملی فوتبال ایران به عراق باخته و موقعیتش برای صعود به جام جهانی حسابی به مخاطره افتاد قرارداد ویملوتس بیشتر به چشم می آید.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۲۴
3 و نیم میلیون یورو؛ قرارداد دقیق ویلموتس / آپشن ها هم هست!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون در رتبه سوم جدول پنج تیمی مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 به سر می برد. واقعیت این است که شانس صعود ملی پوشان فوتبال ایران به جام جهانی بسیار کم شده و حالا همه چیز به اما و اگر بستگی دارد. در این میان قرارداد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می آید. اکنون فدراسیون فوتبال نیز به شدت تحت فشار انتقادات قرار دارد که چرا بدون پشتوانه مالی اقدام به امضای قراردادی کرده که توان پرداخت آن را ندارد. اما واقعا مبلغ قرارداد این مربی بلژیکی چقدر است؟ یک منبع آگاه در اینباره به جام جم آنلاین گفت: مارک ویلموتس قرارداد سنگین ترین نسبت به کی روش بسته و مبلغ سه و نیم میلیون یورو رقمی است که در قرارداد او قید شده.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: کی روش نه تنها چنین قراردادی بسته که حتی آپشن هایی هم در این قرارداد برای او گنجانده شده که موقعیت های مناسبی را پیش روی این مربی بلژیکی قرار می دهد. در صورت عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی سنگین ترین خسارت تاریخ ورزش ایران روی دست فدراسیون فوتبال ایران می ماند.

برکناری، از واقعیت تا شایعه

روز گذشته اخبار برکناری مارک ویلموتس تکذیب شد. پنج شنبه هفته گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در امان پایتخت اردن شکست تلخ و دو بر یک را تجربه کرد تا احتمالات حذف ملی پوشان فوتبال ایران از جام جهانی فراهم شود. بر اساس آخرین اخبار برکناری مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران تکذیب شده هر چند که زمزمه های برکناری و انتخاب جانشین برای این مربی تا بعدازظهر روز گذشته برای او داغ بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها