از روز شنبه، نمایش جدید رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» به کارگردانی بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۵۹

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو، بهرام ابراهیمی درباره متن این نمایش رادیویی گفت: ویدا دانشمند از نویسندگان باذوق رادیو نمایش است که هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می‌شناسد. من متن این نمایش را بسیار دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم که کارهای دیگری هم از این نویسنده کار کرده‌ام.
وی ادامه داد: اسم کار هم انتخاب خوبی است، چرا که احترام عمیقی است به مرحوم اکبر رادی، اما داستان آن ارتباطی به داستان لبخند باشکوه آقای گیل ندارد.
ابراهیمی تأکید کرد: این نمایش با ظرافت هرچه تمام‌تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و داستان آن درباره فردی است که تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش کارآمد است اما ناگزیر می‌شود سر کاری برود که ربطی به آموخته‌ها و دانشش ندارد.
این کارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش گفت: رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، شیرین سپه‌راد، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» هستند و بسیار قدرتمند بازی می‌کنند.
وی افزود: مهرداد مهماندوست و شیرین سپه‌راد در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند ولی کلید نمایش من رضا عمرانی است، چون هنرمندی درخشان و بی‌نظیر است.
هنرمند باسابقه سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ام بازیگران اصلی این نمایش را با توجه به توانایی فنی، توانایی شخصیتی و توانایی عاطفی حضورشان انتخاب کنم، چرا که این حرفه برایشان بسیار جدی است و این کار به گمانم شکل بازی‌گیری از بازیگرانی است که شاید این فایل بازی را تجربه نکرده باشند.
این کارگردان همچنین درباره همکاری با سایر عوامل این نمایش رادیویی گفت: من تهیه‌کننده خیلی خوبی دارم. فرشاد آذرنیا. او بسیار خلاق است و به‌شدت پیشنهاداتی را که می‌شنود ارائه می‌کند. دریافت دقیق و صریح دارد و قابلیت اجرایی به آن می‌دهد.
افکتور این نمایش نازنین حسن‌پور است، او باهوش و پیگیر است و برای کارش زحمت می‌کشد و فرزاد شریفی، صدابردار این کار هم یک صدابردار جوان بااستعداد، خلاق و هوشمند است و علی‌رغم این‌که صدابرداری کار وقت‌گیری است بسیار اهل مطالعه و پیگیر است و امیدوارم تلاش‌های من و دوستان هنرمندم در این نمایش مورد توجه مردم قرار بگیرد.
گفتنی است، نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» از روز شنبه ساعت 8 و 45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند نمایش‌ها و برنامه‌های رادیو نمایش را روی موج اف‌ام ردیف 5/107 مگاهرتز بشنوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها