درمانگاه تخصصی دندانپزشکی هروی دارای بخش های مختلف تخصصی دندانپزشکی.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۲۳
خدمات دندانپزشکی در درمانگاه تخصصی دندانپزشکی هروی

با حضور دندانپزشکان عمومی و دندانپزشکان متخصص در شیفت های مختلف شبانه روزی حتی ایام تعطیل

ایمپلنت (کاشت دندان توسط متخصص)

جهت جایگزینی دندانی از دست رفته دندانپزشک از انواع روش های مختلف می تواند استفاده کند. روش کاشت ایمپلنت دندان با شبیه سازی بخش ریشه دندان و تاج دندان, بیشترین شباهت را نسبت به دندان طبیعی فرد دارد. امروزه این روش درمانی برای جایگزینی دندان از دست رفته بسیار مورد استقبال مردم واقع شده است. کاشت ایمپلنت دندان یکی از خدمات تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی هروی می باشد.

ردیف کردن دندان های نامنظم

فاصله بین دندان ها یا همان دیاستم از مواردی می باشد که ممکن است افراد بسیاری بخواهند آن را رفع کنند و دندان های یکدست در کنار هم داشته باشند، اگر شما نیز میان دندان هایتان فاصله می بینید و به دنبال رفع این فاصله بین دندانی می باشید شاید بهتر باشد به دندانپزشکی خوب مراجعه کنید. دندانپزشک با استفاده از روش هایی مانند ارتودنسی یا روش های بدون ارتودنسی مانند لمینت دندان فاصله بین دندان ها را رفع می کند. لمینت دندان یکی از روش های از بین بردن فاصله بین دندان های جلو بدون ارتودنسی می باشد.

سفید کردن دندان (بلیچینگ)

سفید کردن دندان یا همان بلیچینگ دندان روشی رایج از خدمات دندان پزشکی برای بازگرداندن رنگ دندانه هایی است که به سبب عواملی مختلف مانند استعمال دخانیات, نوشیدن قهوه و چای و یا سایر عوامل, تغییر رنگ داده‌اند.

ارتودنسی ثابت و متحرک توسط متخصص

ارتودنسی دندان یک رویکرد درمانی دندانپزشکی می باشد و برای افرادی استفاده می شود که نحوه قرارگیری دندان هایشان در دهان به دلایل مختلف مانند کوچک بودن فک نامناسب بوده و دندان ها به صورت صحیح در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند. به همین دلیل فرد با مشکلاتی در زمان جویدن غذا یا گاز گرفتن خوراکی ها مواجه می‌شود. این مشکل می تواند توسط متخصص ارتودنسی خوب با انواع روش ها, مانند ارتودنسی متحرک, ثابت, لینگوال و نامرئی اصلاح گردد.

دارای بخش دندانپزشکی کودکان و انجام کلیه درمان های مربوط به اطفال

قبل از اینکه فرزندتان دچار مشکلات دندانی بشود به دندانپزشکی اطفال مراجعه کنید, بهتر است از زمان رویش دندان های شیری فرزندتان برای بررسی وضعیت سلامت های دهان و دندان های کودک هر 6 ماه یکبار به دندانپزشکی مراجعه شود. با مراجعه منظم به دندانپزشک کودکان هم فرزندتان دندان های سالم شیری و دائمی خواهد داشت و هم با محیط دندانپزشکی به خوبی و در آرامش آشنا خواهد شد و در آینده ترسی از دندانپزشکی نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها