دستور پخت پیتزا پورتوبلو

فست‌فود در خانه

رستوران‌ها اگر نتوانسته‌اند پیتزا را با طعم دلخواه مورد نظرتان آماده کنند بهتر است خودتان دست به کار شوید و در ده دقیقه غذایی بی نظیر درست کنید.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۹۵

مطمئن باشید این پیتزا یکی از آسان‌ترین پیتزاهای موجود است که پایه آن را قارچ پورتوبلو تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است که مواد مورد نیاز برای شش نفر است. سایز این پیتزا از پیتزاهای دیگر کمتر است و با توجه به نگارنگ بودن آن می‌توان در مهمانی‌ها در کنار مابقی غذاها همراهی‌تان کند و رنگ و لعاب خاصی به سفره‌تان‌بدهد.

موادلازم برای 6نفر

شش فنجان قارچ پورتوبلو شسته شده
دو قاشق سوپخوری روغن زیتون
دو قاشق چایخوری سیر ریز شده
شش قاشق چایخوری ادویه ایتالیایی
سه چهارم فنجان سس پیتزا (سبزیجات و سیر)
یک فنجان و نیم پنیر موزارلا کم چرب
شش عدد گوجه ریز خرد شده
یک عدد فلفل دلمه‌ای ریز شده
نمک و فلفل به میزان لازم
30 تکه کوچک پپرونی

طرز تهیه

فر را روشن کرده و دمای آن را زیاد کنید. روغن، سیر خرد شده و چهار قاشق ادویه را در یک ظرف مخلوط کرده و ته هر قارچ را به این مواد آغشته کرده و در ظرف فر قرار دهید. هر کلاهک قارچ را با دو قاشق چایخوری سس پیتزا، یک‌چهارم فنجان پنیر موزارلا، شش تکه پپرونی و گوجه فرنگی‌های خرد شده و فلفل دلمه‌ای پر کنید. سپس در فر را بسته، بگذارید این مواد آن‌قدر حرارت ببینند تا پنیر ذوب شود و به رنگ طلایی در آید (حدود هشت دقیقه بعد از این که داخل فر قرار داده‌شد).
هنگام سرو کردن هم ادویه باقی مانده و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.
برای این که طعم پیتزا خوشمزه تر شود. بهتر است کمی سس پیتزا آماده کرده و به آن اضافه کنید. برای درست کردن این سس می‌توان از سبزیجات و ادویه کمک گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها