آشنایی با جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های گردشگری پاتایا

پاتایا، شهر ساحلی کوچکی و بسیار زیبا و در شرق خلیج تایلند است که از مناطق پربازدید این کشور می باشد. پاتایا نزدیک ترین تفریحگاه ساحلی به بانکوک است.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۴۵
جاذبه های گردشگری پاتایا

پاتایا جزیره مرجانی، باغ های زیبا، مراکز فرهنگی مذهبی و موزه ها برخی از جاذبه های تور پاتایا می باشند.

تایلند، مقصد محبوب ایرانیان، به جز جاذبه های تاریخی و دیدنی، بازارهای متعددی داردبسیاری برای آرامش و لذت بردن از نور خورشید در کنار دریا یا قایق سواری به جزایر اطراف این منطقه می آیند.

پاتایا واقع در 150 کیلومتری بانکوک، به سنگ های ماساژ و رستوران هایی با غذاهای عجیب معروف است.

سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر به پاتایا سفر می کنند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا گردشی در پاتایا داشته باشیم.

برای انتخاب و خرید و یا رزرو آنلاین هتل پاتایا می توانید با مراجعه به سایت گلفام سفر به راحتی و در صرف کمترین زمان اقدام نمایید

موقعیت شهر ساحلی پاتایا

شهر ساحلی پاتایا در کشور تایلند و در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. با بیش از 5.5 میلیون گردشگر در سال، پاتیا یکی از مهم ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می آید. مساحت این شهر حدود 2.2 کیلومترمربع است و طبق سرشماری سال 2010 حدود 320 هزار شهروند دارد. خیابان واکینگ استریت یکی از جاذبه های اصلی و تفریحات شبانه پاتایا است.

  • آب و هوای پاتایا

شهر پاتایا آب و هوایی گرمسیری داشته و که شباهت زیادی به آب و هوای شهر بانکوک دارد. پاتایا زمستان های خشک با آب و هوای بسیار مطلوب است. فصل های بارانی پاتایا ماه مه تا نوامبر هستند. همچنین سپتامبر تا اکتبر بارش شدیدی را به همراه دارند. باران های پاتایا به صورت نم نم و اکثرا به صورت رگباری و کوتاه مدت می باشند.

  • جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های تفریحی و دیدنی تور پاتایا

​دریاچه نقره ای

یکی از زیباترین مناطق دیدنی تور پاتایا بازدید از دریاچه نقره ای است . برای لذت بردن از منظره بی نظیر در کنار گل های زیبا و معماری منحصر به فرد و ساختن خاطرات فراموش نشدنی به دریاچه نقره ای (Silver Lake) بروید. باغ-دریاچه نقره ای در سال 2002 بنا شده است و انواع درختچه های انگور و گل های زیبا را در خود جای داده است. اگر در فصل برداشت انگور به این دریاچه بروید می توانید از آن ها دیدن و خرید نمایید.

باغ استوایی

باغ استوایی گل های فوق العاده زیبای استوایی را درکنار مجسمه های خاص تایلندی ارائه می دهد. تیم مدیریت و طراحی این باغ، جوایز متعددی در زمینه طراحی این باغ (به سبک قرن هفدهم فرانسه) برنده شده اند. اکثر گردشگران می گویند برای لذت از تمامی جذابیت های این باغ، حداقل نیم روز زمان لازم است. با ورود به این باغ به دوران رنسانس و باغ های فرانسوی سفر می کنید. داخل باغ استوایی انواع گل ها، درختان نخل، ارکیده های زیبا و بونسای به چشم می خورند.

بازار شناور

بازار محلی توسط مردم محلی، بر روی قایق های روی آب برگزار می شوند که به بازار چهارگانه معلق نیز شهرت دارند. این بازار 100 هزارمترمربعی در چهار نقطه ی کشور تایلند برگزار می شوند. بازار شناور از قایق های روی آب تشکیل شده است. میوه های تازه، غذا، سوغاتی، صنایع دستی و لباس در این بازار به فروش می رسند. حدودا 114 فروشنده در این بازار فعالیت دارند. برای خرید از این بازار بین ساعت 10 صبح تا 11 شب اقدام کنید.

موزه ریپلی پاتایا

موزه ریپلی «باور می کنی یا نه؟» در طبقه سوم مرکز خرید رویال گاردن واقع شده است که مجموعه ای از اشیا عجیب و غریب از نقاط دور افتاده جهان در آن به چشم می خورد. شما می توانید از نمایش 4 بعدی که در این موزه اجرا می شود، لذت ببرید.

آکواریوم دنیای زیرآب

اگر به آکواریوم علاقه دارید، این جاذبه ی پاتایا را از دست ندهید. این یکی از بزرگترین و مدرن ترین آکواریوم های آسیا است که در جنوب پاتایا واقع شده است. تونل استوانه ای شیشه ای 100 متری نمایی از 400 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت برای شما فراهم ساخته است.

​​ساحل جمتین

ساحل جمتین میان گردشگران پاتایا شهرت خاصی دارد. با خط ساحلی 6 کیلومتری، ساحل جمتین مناسب برای غواصی، حمام آفتاب و شناکردن است. برای استراحت و روزی فراموش نشدنی در ساحل جمتین ریلکس کنید.

دهکده فیل ها

دهکده فیل ها در سال 1972 برای مراقبت از فیل های از کارافتاده تاسیس شد. این ها فیل هایی بودند که دیگر توانایی کارهای سنگین در جنگا های تایلند را نداشتند. در این دهکده فیل ها به صورت آزاد زندگی می کنند و نمایش هایی از قبیل فوتبال فیل ها، رژه فیل ها و فیل سواری در جنگل در این مکان اجرا می شوند.

جاذبه های تاریخی وبناهای مقدس پاتایا

معبد وانسانگ وارارام

معبد وانسانگ وارارام (Wat Yansangwararam) مهم ترین معبد پاتایا است. در معماری این معبد از معماری ژاپن، چین، هند، سوئیس و ... الهام گرفته اند. این معبد مرکزی برای عبادت است. در کنار این معبد موزه چینی به نام ویان سیان (Wihan Sian) قرار گرفته که آثار هنری با ارزش و قدیمی کشور چین را در خود جای داده است. این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار ارد که تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد. برای بازدید از این معبد شانه هایتان را بپوشانید، دامن یا شلوار بلند هم بر تن کنید.

مجسمه بودای بزرگ

تپه بودای بزرگ با نام (Wat Phra Khao Yai) شهرت دارد. مجسمه ی 18 متری که در ارتفاع 100 متری سطح دریا قرار دارد، منظره ای زیبا از طبیعت و ساحل جمتین ارائه می دهد. مجسمه های طلایی زیادی در این معبد وجود دارند. برای بازدید از این معبد بین ساعات 6:30 صبح الی 5 عصر اقدام کنید.

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت (Sanctuary of Truth) بنای چوبی عظیم در شمال پاتایا در کنار دریا واقع شده است و بلندترین نقطه آن 105 متر ارتفاع دارد. خانه مقدس در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم است. این بنا با ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. هدف این مجسمه ها استفاده از هنر و فرهنگ بازتاب کننده ی دیدگاه قدیم، دانش کهن، حکمت و فلسفه شرقی است. اینگونه بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان را درک نمایند. همچنین در نزدیکی این مکان نمایش دلفین ها اجرا می شود.

خرید و رزرو بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما پاتایا در شرایط کاری امروزه بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی می توانید به راحتی و به صورت اینترنتی بلیط خود را از روی سایت گلفام سفر رزرو و یا خریداری نمایید . با خرید اینترنتی بلیط پاتایا علاوه بر صرفه جویی در وقت خود این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با مقایسه با قیمت سایر بلیط ها در کمترین زمان ممکن تور پاتایا را رزرو نمایید

برای رزرو بلیط هواپیما پاتایا شهر یا فرودگاه پاتایا را در قسمت جستجو وارد کنید و سپس تاریخ سفر و یک طرفه یا دوطرفه بودن بلیط را مشخص کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنیدو با مشاهده لیست کامل بلیط ها مقایسه آنها، مناسب ترین بلیط را انتخاب کنید

اعتبار و سابقه کار آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی گلفام سفر یکی از 3 آژانس مسافرتی برتر کشور ایران، تیمی حرفه ای و مجرب متشکل از 100 نفر است. تمام مراحل صفر تا صدی آماده سازی، تبلیغات، بازایابی، فروش، رزرواسیون و پشتیبانی یک پکیچ برای شما عزیزان داخل مجموعه گلفام سفر برنامه ریزی و اجرا می شود. آژانس مسافرتی گلفام سفر با دریافت مجوز های فروش بند الف و بند ب، در زمینه های فروش اینترنتی بلیط، فروش تور و بلیط به مسافران حضوری و آژانسی -B2B / B2C- و فروش بلیط تک به صورت سیستمی و چارتری فعالیت دارد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها