رئیس پلیس فتا تهران از ارایه تذکرات لازم به جراحان زیبایی که اقدام به انتشار تصاویر برهنه بیماران می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۹۳۵
کارت زرد پلیس فتا به پزشکان منشوری

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ تورج کاظمی در گفتگو با میزان با اشاره به اتمام حجت صورت گرفته با پزشکان منشوری، گفت: تذکرات لازم به جراحان زیبایی که اقدام به انتشار تصاویر برهنه بیماران می‌کنند داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان منشوری بسیار زیاد است، افزود: پلیس فتا در خصوص این نوع پزشکان اقدامات پیشگیرانه را انجام داده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه موسسات یا سازمان‌های دیگری در رفتار پزشکان منشوری دخیل هستند، تصریح کرد: در خصوص این نوع اقدام خلاف قانون جراحان زیبایی وزارت بهداشت نیز مسئولیت داشته و باید تذکرات لازم را ابلاغ کند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه وزارت بهداشت به عنوان دستگاه نظارتی بر عملکرد جراحان زیبایی باید پاسخگو باشد، گفت: تمام مجوز‌های ارایه شده به جراحان زیبایی در اختیار وزارت بهداشت بوده، اما با این حال پلیس فتا نیز اقدامات درخوری داشته است.

منتظر تعیین تکلیف مراجع قضایی در خصوص نحوه برخورد با آرایشگاه های متخلف هستیم

وی در پاسخ به این سوال که نحوه برخورد پلیس فتا با برخی آرایشگاه‌ها که اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان می‌کنند چیست، افزود: در این حوزه استعلام از مراجع قضایی برای تعیین تکلیف نحوه برخورد پلیس فتا داشته ایم.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: مراجع قضایی باید نحوه برخورد با آرایشگاه‌های منشوری را تعیین کنند، زیرا وضعیت برهنگی از حیث حجاب متفاوت با برهنگی بدن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها