دو پسر جوان با جا‌زدن خود به جای دختر، مردانی را که در سایت دیوار و شیپور به‌دنبال همخانه بودند شکار می‌کردند. آنها بعد از فریب قربانیان دختری که عضو باند بود را به خانه آنها می‌فرستادند و با آبمیوه مسموم این افراد را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۹۲

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از زنی به اتهام بیهوش کردن وی و سرقت اموالش شکایت کرد. با دستور بازپرس حمید رضا رستمی، تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
شاکی به افسر تحقیق گفت: آگهی یافتن همخانه برای خانه‌ام در شمال غرب تهران را در سایت شیپور و دیوار درج کردم تا این‌که در این رابطه با دختری آشنا شدم که می‌خواست همخانه‌ام شود. یک شب او برای دیدن خانه‌ام آمد و بعد از نوشیدن آبمیوه‌ای که او برایم درست کرد، بیهوش شد. 10 ساعت بعد که به‌هوش آمدم صبح شده و از او خبری نبود و وسایل خانه از جمله لپ‌تاپ، دلار و سکه سرقت شده و آن دختر فرار کرده بود.
این در حالی بود که مردان دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردندکه دختر جوانی به بهانه هم‌خانه شدن با آنها یا اجاره کردن یکی از اتاق‌های خانه آنها برای برادر، برادرزاده و خواهرزاده دانشجویش آنها را بیهوش کرده و اموالشان را دزدیده است. در جریان تحقیقات معلوم شد که دختر جوان در هر سرقت با چهره گریم شده به خانه شاکیان رفته است. سرانجام در یکی از روزهای تیر امسال مردی که در دام همان دختر جوان گرفتار شده بود به پلیس آگاهی آمد و به افسر تحقیق گفت: خانه‌ام حوالی خیابان قائم مقام فراهانی تهران است. آگهی هم‌خانگی در سایت دیوار دادم که دختری برای دیدن خانه و هم‌خانگی برادر دانشجویش به خانه‌ام آمد و قرار بود تا نیم‌ساعت دیگر برادرش هم برسد. نامش الناز و 25 ساله بود. آبمیوه برایش گذاشتم که چای خواست. بازگشتم به اتاق و من آبمیوه را نوشیدم که بیهوش شدم. چهارساعت بعد بیدار شدم اما الناز نبود و لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه و مقداری طلا به ارزش ۶۰ میلیون تومان سرقت شده بود.
ماموران در بازبینی دوربین مداربسته ساختمان محل زندگی شاکی متوجه شدند زن سارق با دو مرد که سرنشینان خودروی مزدا 3 بودند بعد از سرقت از محل فرار کردند. مالک خودرو احضار و با تحقیق از وی معلوم شد که چند ماه پیش وکالتی خودرو را به شخصی به نام رامین 28ساله فروخته است. سرانجام چند روز پیش رامین در شهرستان بهارستان شناسایی و بازداشت شد. خودروی مزدا‌3 هم از خانه‌اش کشف شد. او در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که این دزدی‌های سریالی را با همدستی دوستش خشایار و الناز که دختر مورد علاقه او بوده انجام داده‌اند. متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در محدوده اشرفی‌اصفهانی و خیابان سهروردی پایتخت بازداشت شدند و به همدستی در سرقت‌ها اعتراف کردند.
سرهنگ چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان تاکنون به هشت فقره سرقت به شیوه به‌دام‌انداختن افراد در سایت دیوار و شیپور به بهانه هم‌خانگی و بیهوش کردن شاکیان اعتراف و گفتند از شش ماه پیش جرایمشان را شروع کردند. ارزش اموال سرقتی تاکنون 300 میلیون تومان بوده که بخشی از این اموال در خانه مجردی خشایار کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها