مردی که خواهرزاده همسرش را در یک دامداری کشته بود، پس از چهار سال به قتل اعتراف کرد. متهم مدعی شده در یک لحظه عصبانیت مرتکب این قتل شده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۵۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، 21 مرداد 1394 ماموران پلیس در جریان مرگ مشکوک دختر 13 ساله‌ای به نام سهیلا در یک دامداری در یکی از روستاهای اطراف اراک قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد حلق آویز دختری رو‌به‌رو شدند که خفه شده بود.
خاله دختر نوجوان به ماموران گفت: خواهرم و همسرش به مسافرت رفته بودند و دخترش تا بازگشت آنها نزد ما آمد. سهیلا، دختر سر زنده‌ای بود و نمی‌دانم، چرا خودش را حلق‌آویز کرده است.
با بررسی صحنه خودکشی، ماموران به مرگ این دختر مشکوک شده و تحقیقات در این باره را آغاز کردند.
مالک دامداری دستگیر شد و در تحقیقات اظهارات متناقضی مطرح کرد و منکر قتل بود، اما سرانجام مدعی شد: من طناب را به درخت بسته بودم تا سگ‌ها را به آن آویزان و آنها را تنبیه کنم.
آن روز سهیلا مشغول بازی بود که به شوخی به او گفتم حالا که مرا اذیت می‌کند خوب است او را هم مانند سگ‌ها از درخت آویزان کنم‌. من طناب دار را دور گردن او انداختم، اما او در یک لحظه ترسید و تقلا کرد و طناب کشیده و سهیلا نا‌خواسته خفه شد. من سعی کردم او را بلافاصله پایین بیاورم، اما نشد.
متهم به قتل دو سال بازداشت بود تا این‌که با قرار وثیقه آزاد شد. در ادامه ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، او عامل قتل است‌. به همین خاطر سراغش رفتند، اما سعید فرار کرده بود. پس از دو سال، ماموران رد متهم را در تهران به دست آوردند. او در این مدت در یک رستوران به‌عنوان پیک موتوری کار می‌کرد.
سرانجام سه‌شنبه متهم بازداشت و پس از انتقال به دادگاه کیفری منکر قتل شد. با توجه به وقوع قتل در استان مرکزی، متهم در اختیار کارآگاهان این استان قرار گرفت.
متهم سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه سهیلا سگ‌ها را اذیت می‌کرد که از این کارش عصبانی شده و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و او را کشتم.
سرهنگ حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی دیروز در این باره گفت: در حالی که اخباری درباره آزار و اذیت این دختر توسط متهم مطرح شده بود، این موضوع در جریان تحقیقات رد شد و انگیزه قتل عصبانیت متهم به قتل بود و بحث آزار و اذیت مقتول تکذیب می‌شود.
وی افزود: متهم برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها