معرفی برترین تورهای گلفام سفر

چگونه و چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟

بسته به شهر مبدا، روش هایی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس برای دسترسی به آنتالیا وجود دارند.
کد خبر: ۱۲۲۲۷۹۴
چگونه و چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟

با توجه به این نکته که آنتالیا اقامتگاه اصلی تعطیلات در ترکیه و منطقه مدیترانه است؛ بهترین زمان سفر با تور آنتالیا بین ماه می تا سپتامبر است که آب دریا گرم و سواحل مناسب برای آفتاب گرفتن می شوند.

ماه های ژانویه تا مارس به علت سرمای آب و هوا و مشکلاتی که در بازدید از جاذبه ها و سواحل آنتالیا ایجاد می کند، فصل خلوت گردشگری به حساب می آید.

بلیط هواپیما آنتالیا

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به آنتالیا را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به آنتالیا را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

خدمات تور بانکوک آژانس مسافرتی گلفام سفر

معابد با شکوه، بازارهای شناور بر روی آب، خیابان Khao San، قصر بزرگ بانکوک و ماساژ تایلندی مواردی می باشند که افراد بسیاری را مجاب به بازدید و گشت و گذار در شهر زیبای بانکوک و گذراندن تعطیلات خود در این شهر تاریخی می کنند.

برای سفر به بانکوک و داشتن اوقاتی فراموش نشدنی در این شهر و درواقع سفر به این شهر هر گردشگر و توریستی نیازمند خدمات و پشتیبانی هایی می باشد از همین روی آژانس هواپیمایی و مسافرتی گلفام سفر با دارا بودن تخصص و حرفه ای که در تور بانکوک داراست خدمات ذیل را به مسافران تور بانکوک ارائه می کند:

  • بیمه مسافرتی
  • گشت کشوری رایگان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان تای یا تایلندی
  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان
  • انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور بانکوک
  • رزرو هتل های مناسب به همراه صبحانه رایگان در هتل

غذاهای بانکوک

غذاهای بانکوک می توانند یکی از دلایل جذب توریست به این شهر باشند، غذاهای تایلندی معجونی از طعم ها، رایحه ها و رنگ ها می باشند و می توان گفت غذا خوردن در تایلند یک تفریح دلچسب است.

اکثر غذاهای تایلندی مانند سایر کشورهای آسیایی از برنج تشکیل شده اند اما تنوع غذاهای تایلند فقط انواع برنج نیست بلکه انواع سوپ ها، سالادها، غذاهای دریایی، کباب ها و حشرات می باشند.

در بانکوک شما می توانید انواع رستوران ها را بیابید، رستوران های لوکس و حتی غذاهای خیابانی که هر توریستی را به خود جذب می کند. گفتنی است که بانکوک علاوه بر غذاهای بومی و بین المللی دارای رستوران های ایرانی و رستوران هایی با غذای حلال نیز می باشد.

کشور بلغارستان کجاست؟

بلغارستان کشوری عضو اتحادیه اروپا واقع در جنوب شرقی اروپا است. صوفیه پایتخت کشور بلغارستان، بلغاری زبان رسمی بلغارستان و لِف با واحد جزء استونیکی واحد پول بلغارستان هستند. در شمال این کشور جمهوری رومانی، در غرب جمهوری پیشین یوگسلاوی، در جنوب، کشور یونان و ترکیه و در شرق آن دریای سیاه قرار دارد.

کشور بلغارستان در بخش جنوب شرقی اروپا قرار دارد. شهر صوفیه پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است. موقعیت جغرافیایی کشور بلغارستان به گونه ای است که از شمال با کشور رومانی و از غرب با یوگوسلاوی و مقدونیه، از جنوب با یونان و ترکیه و از شرق با دریای سیاه مرز مشترک دارد.

زبان رسمی بلغارستان، بلغاری و آب و هوای آن متنوع است. اکثر مناطق بلغارستان، آب و هوای سرد و کوهستانی و نواحی اطراف دریای سیاه آب و هوای مرطوب و معتدل دارد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با توجه به سبک زندگی و همچنین مخارج مردم این کشور با تور بلغارستان و قیمت تور بلغارستان آشنا شویم.


مزایای اخذ اقامت بلغارستان

  1. اخذ پاسپورت بلغارستان یا همان پاسپورت اروپا که به با آن می توانید به کلیه کشورهای اروپایی و عضو شنگن سفر کنید و حتی در آن کشورها زندگی کنید.
  2. سفر آسان به آمریکا و کانادا؛ پس از اقامت 5 ساله به شما اقامت دائمی کشور سوم را می دهند. از جمله اقامت آلمان، هلند، فرانسه، سوئد، نروژ، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و سوئیس.


تجربه زندگی در بلغارستان

هزینه پایین زندگی در بلغارستان دلیل اصلی است که بسیاری از مردم این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. به دلیل آب و هوای معتدل، هزینه های پایین، سطح بالای بهداشت و درمان سکونتگاه مناسب افراد بازنشسته است. با اقامت در بلغارستان فرصتی برای لذت بردن از زندگی، بهره مندی از فضای کاری آرام، لذت بردن از ساحل در تابستان و اسکی در زمستان، گلف، قدم زدن در کوهستان و امکانات رفاهی برای شما فراهم می شود. نجربه زندگی در بلغارستان به شما فرصت تحصیل در دانشگاه های عالی و معاشرت با مردم مهمان نواز محلی را تامین می کند.

شرایط و هزینه زندگی در بلغارستان

هزینه‌ی زندگی در بلغارستان حدود 46درصد کمتر از هزینه‌ زندگی در ایالات متحده آمریکاست.
هزینه‌ اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 245.19- 497.66 لف
هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر: 187.33- 367.02 لف
هزینه‌ ماهیانه قبوض: 86.78-170.09 لف
میانگین درآمد ماهیانه در بلغارستان: 428.97- 840 لف

مدارک لازم جهت تحصیل در بلغارستان

مدارکی از قبیل؛ پاسپورت با اعتبار حداقل یک سال، مدارک شناسایی ملی مثل شناسنامه، نامه پذیرش دانشگاه، رسید بانکی پرداخت شهریه و ارایه اصل یا کپی بلیط یا تاییدیه رزرو بلیط برای تحصیل در بلغارستان لازم می باشند. شما می توانید با هزینه نسبتا پایین تحصیل با کیفیتی داشته باشید. دوره های فوق برنامه دانشگاهی در بلغارستان باعث بهبود فعالیت های گروهی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان می گردد.

مقاطع تحصیلی در بلغارستان

کالج؛ 3 ساله / کارشناسی؛ 3 تا 4 سال / کارشناسی ارشد؛ 5 سال / دکترا؛ 3 سال و تنها برای متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد

کار در بلغارستان

مهاجران برای کار در بلغارستان نیاز دارد از سوی کارفرما پیشنهاد کاری دریافت کنند. برای اخذ مجوز کار در بلغارستان باید ابتدا ویزای طولانی مدت بلغارستان را کسب کنند. اجازه کار در بلغارستان یک سال است و بعد از آن در صورت وجود شرایط قانونی و توافق طرفین، می تواند برای مدت 3 سال تمدید شود.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر https://www.golfamsafar.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها