مگان راپینو کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا بار دیگر به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حمله کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۴۸
بانوی فوتبالیستی که دست از سر ترامپ برنمی دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در توییتی به گروهی از نمایندگان مجلس نمایندگان از جناح پیشرو حزب دموکرات گفته که آنها اصالتاً از کشورهای دیگری آمده‌اند و بهتر است به کشورهای خود بازگردند و مشکلات آنجا را حل کنند. کشورهایی که به نوشته ترامپ، دولت‌های ناکارآمد، فاسد و فاجعه‌باری دارند.

اشاره ترامپ به چهار نماینده زن مجلس نمایندگان آمریکا بود که برای نخستین بار در سال 2018 به این سمت انتخاب شدند و در انتقاد از دونالد ترامپ گوی سبقت را از هم حزبی‌های خود هم ربوده‌اند.

این چهار نماینده عبارتند از: الکساندرا اوکازیو کورتز، ایلهان عمر، رشیدا طلیب و آیانا پریسلی. نمایندگانی که هدف حمله دونالد ترامپ بودند، زنانی هستند که سفیدپوست به حساب نمی‌آیند. یکی از آنها تبار فلسطینی دارد، یکی لاتین‌تبار است، یکی از سومالی آمده و دیگری سیاه‌پوست است.‌

راپینو که ستاره آمریکا در جام جهانی اخیر و بهترین بازیکن و گلزن این رقابت ها بود، پیش از آغاز رقابت ها گفته بود در صورت قهرمانی، به کاخ سفید نخواهد رفت؛ اظهارنظری که با واکنش ترامپ همراه شده بود.

او اکنون بار دیگر شمشیر را برای رئیس جمهور ایالات متحده از رو بست و گفت:«در هر سطحی، این اتفاق شوکه کننده است. امیدوارم مردم در مورد اینکه بگویند از این صحبت ها شوکه شده اند، دست برندارند زیرا این واقعا بدتر از بد است. حرف های او حال بهم زن و نفرت انگیز است.»

ایلهان عمر یکی از اولین زنان مسلمانی است که به کنگره آمریکا راه پیدا کرده و راپینو معتقد است که باید به این دلیل مورد تقدیر قرار بگیرد.

«اینکه به اینجا بیایید و حالا در کنگره باشید، برای زنی مانند او، برای رهبری مانند او، اینکه صدای متفاوتی ایجاد کنید، فکر کنم چیز فوق العاده ای است. چیزی است که ما به آن نیاز داریم تا این کشور به جای بهتری تبدیل شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها