هنرمند چینی «لنگ جون» با خلق پرتره‌هایی که به طرز باورنکردنی واقعی می‌نماید، استاد هایپررئالیسم است. نقاشی‌هایی که در آن تار‌های مو و جزئیات لباس‌ها با دقت بسیار نقاشی شده اند.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۵۰
واقعی‌ترین نقاشی رنگ روغن جهان! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از برترین‌ها ، هنرمند چینی «لنگ جون» با خلق پرتره‌هایی که به طرز باورنکردنی واقعی می‌نماید، استاد هایپررئالیسم است. نقاشی‌های رنگ روغن این نقاش بااستعداد بسیار شناخته شده هستند. نقاشی‌هایی که در آن تار‌های مو و جزئیات لباس‌ها با دقت بسیار نقاشی شده اند.

لنگ متولد ۱۹۶۳ است و در دوران اصلاحات اقتصادی بزرگ چین به بزرگسالی رسیده است. این تحول فرهنگی بزرگ و تاثیرات غرب روی هنر او به شدت اثر گذاشت. او که از دوران کودکی عاشق نقاشی بود، کار با رنگ روغن را از دوران راهنمایی آغاز کرد. اما بعد از نقاشی رنگ روغن «مونالیزا» در سال ۲۰۰۴ بود که آثارش مورد توجه قرار گرفت.

این نقاشی، پرتره واقع‌گرایانه‌ای از یک زن بود که بر اساس نقاشی مشهور لئوناردو داوینچی آن را کشیده بود، اما یک زن مدرن را نشان می‌داد. بعد از آن چندین پرتره واقع‌گرایانه دیگر از زنان خلق کرد که جزئیات هرکدام بیشتر از قبلی‌ها بود.

هرچند انتقاداتی وجود دارد که آثار او بیش از حد شبیه عکس هستند، اما لنگ معتقد است هرکس نقاشی‌های او را از نزدیک ببیند فریب نخواهد خورد. او قصد ندارد از عکس تقلید یا با عکاسی رقابت کند، بلکه می‌خواهد محدودیت‌های هنرش را کنار بزند و و با برقراری تعادل بین مهارت‌ها و توانایی احساس بخشیدن به نقاشی‌هایش، توانسته مردم سراسر جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

نقاشی رنگ روغن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها