مدیر روابط‌عمومی معاونت صدای رسانه ملی از افتتاح رادیو عدالت با حضور معاون اول قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۸۴۶

حامد فاتحی، مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: با تدابیر و راهبری دکتر شاه‌آبادی، معاونت صدای رسانه ملی و همکاری قوه قضاییه، رادیو عدالت با شعار «قانون برای همه، همه مطیع قانون»، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مسؤولان معاونت صدا و قوه قضاییه روز شنبه افتتاح می‌شود که در ایام هفته قوه قضاییه از یکم تا دهم تیر 98 روی موج اف ام ردیف 5/95 مگاهرتز و از طریق نرم‌افزار ایرانصدا قابل دریافت می‌باشد. این شبکه رسانه‌ای برای آشنایی جامعه ایرانی با حقوق و تکالیف خود در جامعه در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی است.
وی افزود: تقویت نگرش جامعه و بایدهای حقوقی سبک زندگی ایرانی - اسلامی، معاضدت‌های رسانه‌ای در جهت ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، افزایش دانش آحاد جامعه با حقوق و تکالیف خود در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و قضایی در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی و نیز تشریح و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه قضا از اهم ماموریت‌های رادیو عدالت است.
مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا خاطرنشان کرد: کمک به دستگاه قضایی برای تعامل با جامعه، شناسایی جریان‌های موثر در ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای موثر در جهت پیشگیری از آنها از اهداف کلان این رادیو است.
فاتحی ادامه داد: از دیگر اهداف رادیو عدالت تبیین مولفه‌های سبک زندگی ایرانی - اسلامی، تربیت نیروی انسانی آشنا با مسائل تخصصی حوزه حقوق و رسانه، معرفی، تبیین، تحلیل رهنمودهای امام راحل(ه) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و پیگیری برای فضا سازی و تحقق آنهاست.
وی با بیان این‌که این رادیو در سه حوزه راهبردی اقدام خواهد کرد، گفت: حوزه اجتماعی و مردمی، حوزه نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد، حوزه نهاد تصمیم‌گیری و دستگاه قضایی از بخش‌های اصلی فعالیت این رادیو است.
فاتحی خاطر نشان کرد: طی حکمی دکتر حمید‌رضا صحرا‌گرد به‌عنوان مدیر رادیو عدالت منصوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها