
به گزارش جام جم آنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با مهر با اشاره به برنامههای آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بازدید از مراکز هستهای، اظهار داشت: قرار است اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون، از دستاوردهای جدید هسته ای که اخیراً رونمایی شده است، بازدید به عمل آورند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: سازمان انرژی اتمی هم یکسری برنامههای بازدید را برای اعضای کمیسیون امنیت ملی در نظر گرفته است که این موارد هم در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد