کد خبر: ۱۲۱۱۷۷۷

iCarMode

محدود کردن گوشی هنگام رانندگی

استفاده از گوشی هوشمند پشت فرمان، یکی از اصلی‌ترین علل تصادف و تخلفات رانندگی است که گاهی به از دست دادن جان هم منجر می‌شود. به نظر می‌رسد تمام کسانی که هنگام رانندگی از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند، به‌خوبی می‌دانند در حال انجام یک کار بسیار خطرناک هستند، اما دل کندن از گوشی کار راحتی نیست. برای دل کندن از گوشی، اپلیکیشنی طراحی شده که در کنار محدود کردن گوشی‌های هوشمند هنگام رانندگی، نیازهای کاربران را نیز برآورده می‌کند. اپلیکیشن iCarMode همان‌طور که از نامش مشخص است برای گوشی‌های آیفون طراحی شده و گوشی شما را در حالت رانندگی قرار می‌دهد. در چنین حالتی چهار فیچر اصلی موسیقی، تماس، دفترچه تلفن و مسیریاب در صفحه اصلی قرار می‌گیرد و شما به دیگر فیچرهای گوشی دسترسی نخواهید داشت. طراحی فوق‌العاده خوب این اپ باعث می‌شود بتوانید در کمترین زمان ممکن کار خود را انجام دهید. همچنین iCarMode نوتیفیکیشن‌های دیگر اپ‌ها را می‌بندد تا هنگام رانندگی حواس شما به مسائل دیگر پرت نشود. آیکون‌ها بسیار بزرگ طراحی شده و چهار ابزار اصلی تمام صفحه موبایل را پر می‌کند، همین باعث شده بدون تمرکز خاصی بتوانید فیچر موردنظر خود را انتخاب کنید تا از خطرهای احتمالی جلوگیری کند. این اپ برای شما دو دلار آب می‌خورد که رقم کمی نیست.

ترکآن

راهی برای رهایی از سیگار
اولین هدف فناوری، آسان کردن کارها برای کاربران است، اموری که انجام آنها در شرایط عادی چندان راحت نباشد.
یکی از این کارهای سخت، ترک سیگار است. اگر برایتان سوال پیش آمده که فناوری چطور می‌تواند به ترک سیگار کمک کند، باید با اپ «ترکآن» آشنا شوید. ترکآن، یک اپ فارسی زبان برای کسانی است که تصمیم به ترک سیگار گرفته‌اند. این اپ عملکردی شبیه اپ‌های لاغری و تندرستی دارد. شما می‌توانید میزان مصرف خود را با این اپ مدیریت کنید و بعد از یک دوره سیگار را کنار بگذارید. ویژگی اصلی و تاثیرگذار این اپ آن است که شما را مجاب نمی‌کند که یکباره سیگار را کنار بگذارید و با مدیریت این مسیر باعث می‌شود این کار به ظاهر سخت، راحت‌تر شود.

نبرد کلمات

بازی کلمات از همه نوع
چند وقتی است بین بازی‌های فارسی زبان، بازی‌هایی از جنس جدول و بازی با کلمات بسیار رایج شده است. بازی‌هایی که هرکدام سبک خود را دارند و توانسته‌اند نظر کاربران را به‌شدت جلب کنند. حالا بازی «نبرد کلمات» سعی کرده است تمام سبک‌های مختلف بازی کلمات را در یک بازی جای دهد تا بتوانید همه آنها را کنار هم تجربه کنید. اگر اهل بازی با گوشی همراه به‌خصوص این نوع بازی‌ها هستید، شک نکنید که نبرد کلمات می‌تواند زمان زیادی از روز شما را پر کرده و حسابی شما را سرگرم کند. بازی لاجیک خوبی دارد. طراحی محیط بازی شما را یاد کوییز آو کینگز می‌اندازد که شاید آشنا یا حتی تکراری باشد. اگر اهل رقابت یا دیگر کاربران هستید، این بازی می‌تواند شما را به یک چالش حسابی بکشد و باعث شود در یک رقابت جانانه قرار بگیرید.

PowerLine

ابزاری برای گوشی‌های هوشمند
دسترسی به اطلاعات گوشی، امری حیاتی است. اینکه شما آمار دقیقی از میزان شارژ گوشی، سرعت دانلود، مقدار درگیر بودن رم و سی‌پی‌یو و اطلاعاتی از این دست داشته باشید، به شما کمک می‌کند تا تلفن همراهتان کاربری بهتری به شما ارائه بدهد. اپلیکیشن Powerline یک ابزار فوق‌العاده برای گوشی‌های اندرویدی است که این اطلاعات را به شکل خوبی در کنار هم به نمایش می‌گذارد. پاورلاین، اطلاعات مختلف از گوشی مثل میزان فضای باقی مانده، مقدار حافظه مصرفی، شارژ باقیمانده، سرعت دانلود یا آپلود اینترنت و بسیاری دیگر از اطلاعات مفید و مهم را مدیریت می‌کند و در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید برای هر کدام از اینها یک مقدار مشخص برای هشدار تعریف کنید تا مثلا هر زمان که باتری گوشی به ۲۰ درصد رسید یا مقدار خالی رم به زیر ۵۰۰ مگابایت رسید به شما هشدار دهد.

Rumble Stars

فوتبال سلاطین
می‌خواهیم در مورد یک پدیده جدید در دنیای بازی‌های موبایلی حرف بزنیم. بازی‌ که برای شکستن رکوردها آمده است. شک نکنید که تا چند وقت دیگر کاربران بسیار زیادی درگیر این بازی موبایلی خواهند شد؛ شبیه به اتفاقی که برای کلش‌آوکلنز، کندی کراش و کلش رویال افتاد. بازی Rumble Stars، ترکیبی از کلش رویال و فوتبال است که با گرافیکی زیبا و البته پویا حسابی شما را درگیر خواهد کرد. قاعده بازی بسیار نزدیک به کلش رویال است. زمین فوتبال به دو قسمت تقسیم شده و برنده کسی است که بتواند با کارت‌هایی که دارد حریف خود را شکست دهد. زمان بازی سه دقیقه است، اما اگر یکی از دو طرف بازی بتواند سریع‌تر به سه گل برسد، برنده بازی است. همان‌طور که مشخص است این بازی به‌صورت آنلاین بوده و همین Rumble Stars را چالش بر‌انگیزتر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها