برنامه «آئینه‌خانه» با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی، در آستانه فصل تابستان و فراغت خانواده‌ها روی آنتن شبکه دوی سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۳۳



به گزارش جام‌جم، برنامه آئینه‌خانه از شنبه تا چهارشنبه ۲۵ تا ۲۹ خرداد مصادف با ایام نزدیک شدن به فصل تابستان و سه‌ماهه فراغت از تحصیل، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه دوی سیما روانه آنتن می‌شود. محور گفت‌وگوها در این ویژه‌برنامه چگونگی استفاده خانواده‌ها و نوجوانان از فرصت زمانی ایجادشده در تعطیلات تابستان خواهد بود.
سرفصل‌های این گفت‌وگوها شامل چگونگی تقویت ارتباط خانواده‌ها با نوجوانان، برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت با محوریت توجه به مهارت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان و تعادل در مهارت‌آموزی فرزندان در سنین مختلف می‌شود.
در کنار بحث‌های کارشناسی، بخش‌های مختلف و گزارش‌های مستند از گفت‌وگو با والدین و نوجوانان از دیگر تدارکات این برنامه است.
این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دوی سیما به تهیه‌کنندگی سیدمجید اکرمی و با اجرای وحید ملتجی است که روزهای جمعه هر هفته نیز ساعت ۱۲ با محوریت اصلاح سبک زندگی و با تمرکز بر آسیب‌شناسی رسومات اشتباه ازدواج و ترویج ازدواج آسان روانه آنتن خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها