سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۵۲

سیاوش دهقانی نسب:
قبلا یک بار حساب کاربری جیمیل خود را به علت فراموش کردن رمز عبور از دست داده‌ام و می‌خواهم بدانم چطور می‌توانم کاری کنم که جیمیل من قابل بازیابی باشد؟

کلیک: یکی از ویژگی‌های جیمیل این است که اگر به هر دلیلی نتوانید رمز عبور خود را به یاد بیاورید، باید از سیستم ایمیل ریکاوری برای بازیابی دسترسی به ایمیل خود استفاده کنید و در صورتی که چنین ایمیلی نداشته باشید، تقریبا حساب کاربری شما از دست رفته است.
پس بهتر است یک حساب کاربری ریکاوری برای گوگل خود تعریف کنید تا در شرایط بحرانی بتوانید از آن برای بازیابی حساب اصلی استفاده کنید، اما چطور می‌توان این کار را انجام داد؟
https://myaccount.google.com/u/1/ را در مرورگر خود وارد کنید.
وارد حساب کاربری جیمیل خود شوید. البته باید دوباره رمز خود را در آن وارد کنید.
در صفحه باز شده، گزینه Security را از منوی سمت چپ انتخاب کنید.
در صفحه باز شده، گزینه Ways we can verify it's you را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
گزینه‌ای به نام Recovery email قابل مشاهده است که می‌توانید روی آن کلیک کنید.
سیستم امنیتی گوگل دوباره رمز عبورتان را می‌خواهد. پس از وارد کردن آن می‌توانید عبارت ADD RECOVERY EMAIL را انتخاب کرده و سپس ایمیل بازیابی و پشتیبان خود را وارد کنید تا در صورت از دست دادن رمز جیمیل فعلی خود بتوانید درخواست ارسال رمز جدید به آن ایمیل را بدهید.
این کار برای چند ایمیل مختلف قابل انجام است و می‌توانید ایمیل خود را به‌راحتی کنترل کرده و در صورت از دست دادنش، برای بازیابی آن اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها