دو مرد شیطان‌صفت که با پراید شیشه دودی، زنان را ربوده و در ماشین مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، با تیزهوشی آخرین طعمه‌شان شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۲۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواخر اردیبهشت امسال دو زن جوان با حضور در کلانتری 104 عباس‌آباد با طرح شکایتی مدعی شدند توسط راننده یک دستگاه پراید مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند.
شاکی نخست که زنی 21 ساله و متأهل بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: حدود ساعت 5 عصر برای رفتن به پل سیدخندان در خیابان شهید مطهری سوار یک دستگاه پراید شدم و گمان می‌کردم وی مسافرکش است؛ البته در عقب خودرو یک خانم نیز نشسته بود و من نیز روی صندلی عقب خودرو نشستم. دقایقی از سوار شدن من گذشته بود که راننده به بهانه گرم بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا برد و مدعی شد که قصد دارد از کولر خودرو استفاده کند. لحظاتی بعد با بالا رفتن شیشه‌ها متوجه شدم، شیشه‌ها دودی است و خارج از خودرو دیده نمی‌شود.
شاکی که پس از این حادثه دچار لکنت‌زبان شده بود، ادامه داد: لحظاتی بعد فهمیدم فردی که در عقب خودرو نشسته، مرد است و از پوشش زنانه استفاده کرده است. این شخص با قرار دادن کاتر زیر گلوی من، مرا مورد اذیت و آزار قرار داد و 24 عدد النگوی طلا به ارزش حدود 40 میلیون تومان را از من گرفت. آنها سپس مرا در محل خلوتی از خودرو بیرون انداختند. راننده، خودرو را به نحوی طراحی کرده بود که با نخستین ترمز، تمام درها قفل شده و درهای عقب خودرو نیز دستگیره نداشت.
شاکی دوم که دختر 18 ساله بود، اظهارات مشابه زن 21 ساله را عنوان کرد و به مأموران گفت: حدود ساعت 4 عصر پس از اتمام کارم در آموزشگاهی در ونک، قصد رفتن به خیابان سهروردی را داشتم، راننده یک پراید مقابلم توقف کرد و من نیز به گمان این‌که مسافرکش است، سوار خودرو شده و روی صندلی جلو نشستم. لحظاتی بعد، راننده به بهانه گرم بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا داد که از آن لحظه به بعد استرس من شروع شد، شیشه‌ها دودی بود و به‌هیچ‌وجه بیرون خودرو قابل مشاهده نبود. قصد داشتم در خودرو را باز کرده و خودم را به بیرون پرتاب کنم، اما متوجه شدم دستگیره ندارد. حوالی بلوار حقانی راننده، کاتری از جیبش خارج کرد و آن را زیر گلویم گذاشت، راننده قصد آزار و اذیت مرا داشت و گفت باید طلا و جواهراتم را به او بدهم، من نیز با دروغ به او گفتم حالم بد شده و احتمال دارد که داخل خودرو حالم به‌هم بخورد، او نیز برای جلوگیری از این کار، خودرو را متوقف کرد.
وی افزود: من در همان لحظه از فرصت استفاده کردم، شیشه خودرو را پایین کشیده و خودم را به بیرون پرتاب کردم که راننده به سرعت متواری شد اما توانستم از شماره پلاک خودروی او عکس بگیرم.
پس از شکایت این دو نفر و با اطلاعات به دست آمده از خودروی متهم، مأموران کلانتری 104 عباس‌آباد موفق به شناسایی محل سکونت راننده پراید شده و پس از دریافت دستور قضایی و اجازه ورود به خانه متهم، وی را در خانه‌اش در پونک بازداشت کردند.
متهم پس از بازداشت و انتقال به کلانتری، منکر جرم خود بود، اما در نهایت پس از رو‌به‌رو شدن با دختر 18 ساله و با توجه به مدارک و شواهد چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم خود اقرار کرد.
سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم حدود 32 سال دارد و بدون سابقه کیفری است. متهم با دستور مقام قضایی بازداشت شده و تحقیقات برای بازداشت همدست وی و یافتن سایر جرایم احتمالی توسط او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها