قاتل امام جمعه کازرون در عملیات پلیسی دستگیر شد. متهم به بهانه عکس سلفی مرتکب قتل شد و در زمان دستگیری لباس تعزیه به تن داشت .
کد خبر: ۱۲۰۹۲۰۰

سردار "احمد علی گودرزی" ، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره به جام جم گفت: در پی قتل حجت الاسلام "محمد خرسند" امام جمعه شهرستان کازرون و متواری شدن ضارب، عملیات شناسایی و دستگیری قاتل از همان دقایق اولیه وقوع قتل، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از گذشت تنها چند ساعت از وقوع قتل، عامل این جنایت ساعت 12 ظهر چهارشنبه طی یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش در شهرستان کازرون شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمد خرسند" امام‌جمعه کازرون ساعت 3‌و‌نیم بامداد، پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط شخصی به‌نام "حمید" مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحت وارده و علی رغم تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست داد.
مسئول حسابداری و امور مالی ستاد نمازجمعه کازرون در گفتگویی که با خبرآنلاین داشت در تشریح این جنایت گفت: حاج آقا خرسند شب در مراسم احیا در ستاد نماز جمعه حضور داشتند، پس از مراسم از ما خداحافظی کرده و به منزل می‌روند، وقتی زنگ منزل را می‌زند یک موتور سوار که لباس تعزیه به تن داشته و اتفاقا آشنا بود و نامش حمید است به آن مرحوم می‌گوید حاج‌آقا یک عکس باهم بگیریم و ایشان هم قبول می‌کند. همان زمان یک چاقو به پهلو، سینه و پای ایشان می‌زند و به سرعت دور می‌شود. به سرعت با ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفته می‌شود که متاسفانه تا آمبولانس برسد نزدیک به ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. البته ایشان وقتی به بیمارستان می‌رسد هنوز زنده بوده، اما بعد فوت می‌کند.
او درباره هویت ضارب و مرتبط بودن این قتل با اعتراضات مربوط به تقسیمات کشوری در کازرون نیز گفت: ضارب عکاس بود. او بارها در محله هایی اطراف دفتر امام جمعه و حوزه علمیه عکاسی می کرده است حتی همسایه‌های حوزه علمیه نقل می‌کردند که او تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی دائما به روحانیت بد و بیراه می‌گفت و اعلام می‌کرد آنها فاسد هستند و باید آنها را کشت. منتهی کسی حرف ‌های او را باور نمی‌کرد.
دادستان شیراز هم گفت: بر اساس تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته هیچگونه اختلافات شخصی بین متهم و امام جمعه کازرون وجود نداشته و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه قطعی ارتکاب قتل در‌حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها