ورزشگاه کربلا، ساعت 23 امشب حتی یک صندلی خالی هم نخواهد داشت؛ این را هواداران پرشور عراقی در دو بازی قبلی الزورا ثابت کردند و حالا در شرایطی ذوب‌آهن حریف بعدی آنهاست که می‌آیند یک جدال حساس را از نزدیک نظاره کنند، جدالی که الزورا برای بقا می‌جنگد و ذوب‌آهن برای صدرنشینی.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۲۲

اگر ذوب‌آهن هر دو بازی باقی مانده خود را در لیگ قهرمانان آسیا ببازد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ حالت بد قصه این است که الزورا عراق و النصر عربستان، هر دو الوصل امارات را شکست بدهند که البته محتمل هم هست. در این صورت اگر ذوب‌آهن مقابل الزورا و النصر ببازد، تیم علیرضا منصوریان با 10 امتیاز در همین مرحله گروهی حذف خواهد شد، چراکه النصر عربستان 12 امتیازی می‌شود و الزورا هم با 10 امتیاز و برتری مقابل ذوب‌آهن در بازی‌های مستقیم به‌عنوان تیم دوم صعود می‌کند. دقیقا به همین خاطر هم منصوریان، بعد از پیروزی تیمش مقابل الوصل، در هفته چهارم، به شاگردانش هشدار داد مراقب باشند و مغرور نشوند.
ذوب‌آهن فعلا صدرنشین گروه A است و باید برای کسب حداقل یک امتیاز دیگر بجنگد تا خیالش بابت صعود راحت شود. سبزپوشان اگر این یک امتیاز را در روز آخر از النصر عربستان بگیرند، قطعا صدرنشین خواهند شد، اما این دلیل نمی‌شود آنها سرنوشت صعود را به روز آخر و به بازی در یک زمین بی طرف موکول کنند. برای ذوب آهن، کربلا باید محلی برای جشن صعود باشد.

برنامه بازی‌های امروز
گروه A
الزورا عراق - ذوب‌آهن (23)
النصرعربستان - الوصل امارات (23:30)
گروه B
الوحده امارات - لوکوموتیو ازبکستان (22:30)
الریان قطر - الاتحاد عربستان (23)
گروه G
بوریرام تایلند - اوراوا ردز ژاپن (15:30)
بیجینگ گوان چین - چونبوک موتورز کره‌جنوبی (16:30)
گروه H
کاوازاکی ژاپن - شانگهای چین (14:30)
اولسان هیوندای کره‌جنوبی - اف سی سیدنی استرالیا (14:30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها