رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان

کشف محموله مخدر در اهواز

فرمانده مرزبانی خوزستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزبانان علیه قاچاقچیان و کشف محموله قرص‌های روانگردان در حوزه هنگ مرزی دشت آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۳۶
کشف ۹۰ هزار قرص روانگردان در دایک مرزی دشت آزادگان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان به منظور برنامه‌ریزی برای انتقال محموله مواد مخدر و روانگردان از منطقه مرزی بستان آگاه و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مأموران با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد قاچاقچیان را شناسایی کرده و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی هنگ مرزی دشت آزادگان و گروهان مرزی بستان برای انسداد معابر وصولی اعزام و با حضور به موقع موجب غافلگیری سوداگران مرگ شده و قایق آنها را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان عنوان کرد: قاچاقچیان با سوءاستفاده از بالا آمدن سطح هور، آبگرفتگی مناطق مرزی و طغیان آب‌های مرزی به سمت کشور همسایه قصد انتقال این محموله مواد مخدر صنعتی از دایک مرزی دشت آزادگان را داشتند که با هوشیاری مأموران از دستیابی به هدف شومشان باز ماندند.

نظرپور بیان کرد: در بازرسی از شناور آنها ۹۰ هزار عدد قرص روانگردان و قریب به هفت کیلوگرم پودر ناس کشف شد.

وی تصریح کرد: محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی و تکمیل مستندات کافی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان یادآور شد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان خوزستان با هرگونه عمل سودجویانه و خرابکارانه در مرزهای جنوب غربی کشور قاطعانه برخورد و در پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها