رزمندگان و بسیجیان لشکر فاطمیون در نخستین روز حضور جهادی خود در مناطق سیل زده به امدادرسانی سه روستا پرداختند.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۵۵
امدادرسانی رزمنده‌ های فاطمیون در مناطق سیل‌ زده (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، پس از وقوع سیل در خوزستان، سردار قاسم سلیمانی در برخی از مناطق سیل‌ زده این استان حضور یافت و در سخنانش با دعوت از مشتاقان مدافع حرم به خوزستان عنوان کرد که کمک به حادثه‌ دیدگان سیل اخیر یک دفاع از حرم است. در پی سخنان فرمانده محبوب مدافعان حرم، بسیجیان و رزمندگان فاطمیون با برپایی یک اردوی جهادی عازم کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان شدند.

نخستین گروه از رزمندگان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج لشکر فاطمیون چهارشنبه، 21 فروردین ماه از مشهد و تهران عازم شهرستان پلدختر شدند. این نیروهای جهادی، در نخستین روز حضور خود در مناطق سیل زده به امدادرسانی سه روستا پرداختند.

نیروهای فاطمیون در روستاهای چمگرداب، چممهر و بابازید مستقر شدند و پس از خارج کردن لوازم منزل سیل زدگان، گل‌ و لای حاصل از سیلاب را از منازل خارج کردند. ساخت سکو برای قایق‌های امدادی، پاکسازی کامل چندین منزل از آبگرفتگی و ساخت دو سرویس بهداشتی برای سیل زدگان از فعالیت‌های آنان بود.

نیروهای فاطمیون به چهار گروه تقسیم شدند. گروه اول در داخل شهر پلدختر به شستشوی منازل پاکسازی شده پرداختند.گروه دوم به روستای چمگردان رفتند و به ساخت و ساز پرداختند.

این جهادگران اقدام به ساخت ضروریاتی از قبیل حمام و سرویس بهداشتی برای مناطق چادرنشین کردند.

گروه سوم در روستای چممهر مستقر شده و گل و لای چند منزل را خارج کردند.

چهارمین گروه از نیروهای فاطمیون به روستای بابازید رفتند و اقدام به خروج گل و لای منازل کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که مجددا باران زیادی به آن منطقه نازل شده و کار را سخت کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها