سردار آزمون: مربی غیر از گل خواسته‌های دیگری هم دارد

فعلا تمرکزم روی زنیت است نه رفتن

سردار آزمون دوباره در لیگ روسیه خوش درخشیده به حدی که تمام نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است. او موفق شد گل‌های زیادی برای تیمش بزند.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۴۸

سردار در این‌باره به جام‌جم می‌گوید: «وظیفه هر مهاجمی گل زدن است و من هم اگر گل می‌زنم وظیفه ام این است. باید در هر مسابقه که به میدان می‌روم تلاش کنم برای تیمم گل بزنم.»
او درباره تعریف و تمجید همه از بازی‌هایش توضیح می‌دهد: «راستش من تمام تمرکزم روی این است که بتوانم هر بازی بهتر از قبل بازی کنم. این تعریف‌ها در واقع فقط مسؤولیت من را سنگین‌تر می‌کند. از روزی که به زنیت آمدم می‌خواستم به گلزنی تیم کمک کنم. مربی البته غیر از گلزنی از من خواسته‌های دیگر هم دارد که هر وقت به زمین می‌روم تلاش می‌کنم تا همه آنها را انجام بدهم. خودم می‌دانم مسؤولیتم در زنیت واقعا سخت است.»
در این چند سال همواره بحث این بوده که باید سردار آزمون به لیگی بزرگ‌تر از لیگ روسیه برود.او در جام ملت‌ها هم نشان داد که واقعا از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و می‌تواند خوش بدرخشد.
ولی آزمون ترجیح می‌دهد فعلا تمرکزش را روی جدایی نگذارد و به درخشش در روسیه فکر کند. این بازیکن با توجه به درخشش در زنیت از همین حالا پیشنهاداتی برای تابستان خواهد
داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها