راننده میانسال زمانی که به راننده معتادی اعتراض کرد که نباید بدون نوبت مسافر سوار کند با ضربه‌های چاقوی او از پای درآمد.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۳۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 16 هجدهم فروردین امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری مرگباری در خیابان جرجانی تهران در محوطه ایستگاه تاکسیرانی خبرداد. ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شده و مشاهده کردند راننده 50ساله خودروی پژو هدف سه ضربه مرگبار چاقو از سوی مرد میانسالی قرار گرفته است.
با گزارش این جنایت به کامران رضوانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد قاتل از صحنه جنایت متواری شده است.
ماموران با تحقیق از همکاران مقتول و دیگر رانندگان متوجه شدند مقتول راننده خطی آنجا بوده وقاتل نیز گاهی در آنجا کار می‌کرده است. همچنین معلوم شد متهم فراری بدون نوبت قصد سوار کردن مسافر داشته که این موضوع باعث اعتراض مقتول و چند نفر دیگر از رانندگان شده بود. در همین موقع راننده خطاکار با چاقویی که همراه داشته سه ضربه به راننده میانسال می‌زند و از محل فرار می‌کند. جست‌وجوها در این‌باره ادامه داشت، تا این‌که معلوم شد متهم در حال فرار با خودروی عبوری تصادف کرده و با خسارت به این خودرو از محل فرار کرده است. تلاش‌ها برای دستگیری قاتل فراری از سوی پلیس پایتخت ادامه دارد.
یکی از همکاران مقتول که شاهد جنایت بود به جام‌جم گفت: مقتول ابراهیم نام دارد و 50 ساله است. او از رانندگان آرام و متین این ایستگاه تاکسیرانی بود. سال‌ها بود که در مسیر سه راه آذری به شهر قدس کارمی کرد. متهم با چاقو ابتدا یک ضربه به همکارم زد و ابراهیم قصد فرار از دست او را داشت که قاتل دو ضربه دیگر به بدنش زد.
راننده دیگری که شاهد جنایت بود نیز گفت: عامل جنایت فرد معتاد و شیشه‌ای است. این راننده هفت ماه بود که به‌خاطر اعتیادش از سوی خانواده‌اش طرد شده و شب‌ها را در خودرویش می‌خوابید. جا و مکان درستی نداشت و قبلا در این خط کار می‌کرد. چند بار به تاکسیرانی گزارش دادیم اما کسی توجه نکرد تا این‌که مرتکب قتل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها