ابهام بر سر تمدید قرارداد کاپیتان استقلال

مهدی رحمتی می‌رود یا می‌ماند؟

مهدی رحمتی روزهای سختی را در استقلال سپری می‌کند. بعد از دربی، تصویری از او منتشر شد که نشان می‌دهد با گادوین منشا در لحظاتی که اسماعیلی می‌خواهد پنالتی را بزند، صحبت می‌کند. خیلی زود مشخص شد اصلا قرار نبوده اسماعیلی پنالتی‌زن باشد و باید پاتوسی ضربه را می‌زده! پنالتی‌زن اول قرار بود منشا باشد ولی به دلایلی شفر تصمیم گرفت پاتوسی ضربه بزند ولی در نهایت با دخالت مهدی رحمتی اسماعیلی توپ را گرفت و ضربه را زد که خراب شد. بعد از این اتفاق و در پایان بازی جنجال زیادی به راه افتاد.
کد خبر: ۱۱۹۹۳۴۶


مهدی رحمتی در ویدئویی که از او منتشر شد، قسم خواهر از دست رفته اش را می‌خورد که او به منشا و پاتوسی نگفته پنالتی نزنید. انتشار این ویدئو برای خیلی‌ها عجیب بود و یک سوال مهم در ذهنشان به وجود آمد؛ اصلا چرا مهدی رحمتی باید برای بوقچی استقلال قسم بخورد؟! آیا این کار نیاز بوده؟ به هر حال اگر رحمتی باید به کسی پاسخگو باشد، آنها مدیرعامل و سرمربی استقلال هستند. در هر صورت این اتفاقات به بازی سایپا هم کشیده شد. هواداران شاکی استقلال در این بازی شعار «رحمتی مافیا» سر دادند و به او تاختند. بعضی از بازیکنان تیم هم تلاش کردند هواداران را آرام کنند. این اتفاقات درست در شرایطی رخ داد که رحمتی در تلاش بود قراردادش را یک یا دو فصل دیگر با استقلال تمدید کند.
با توجه به درخواست هواداران برای جدایی کاپیتان، در ظاهرا باید قضیه همین جا تمام شده باشد و رحمتی تابستان به باشگاه دیگری فکر کند. به هر حال هواداران تعیین کننده هستند و نظرات شان باید برای مسؤولان اهمیت زیادی داشته باشد. ولی به نظر نمی‌رسد رحمتی از استقلال برود. به هر حال او سال هاست در این تیم توپ می‌زند و حاضر نیست به سادگی برود. از سویی قدرت رحمتی داخل تیم گاهی می‌تواند یکسری معادلات را به نفع مدیریت حل کند.
در حال حاضر فتحی مقبولیت آنچنانی بین بازیکنان ندارد و رابطه اش با اکثر آنها خوب نیست. به هر حال اگر رحمتی بتواند این مشکل را حل کند، در آن صورت می‌تواند دوباره کارش را در استقلال ادامه دهد. شفر هم حامی مهدی است و بدش نمی‌آید این بازیکن را در تیمش نگه دارد. رابطه رحمتی به پسر شفر هم بسیار نزدیک است و یکجورهایی دوستان گرمابه و گلستان هم به حساب می‌آیند. معادلات این شکلی به نظر می‌رسد که مهدی قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد. شفر هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و بعید است از نیمکت آبی‌ها جدا شود.
علت غیبت رحمتی در تمرین استقلال
روز پنجشنبه بازیکنانی که در ترکیب استقلال در بازی با سایپا حضور نداشتند با حضور در زمین شماره ۲ آزادی، تمرینات خود را پیگیری کردند که در این تمرین مهدی رحمتی حضور نداشت. اما دلیل غیبت رحمتی این بود که او روز گذشته به اداره گذرنامه مراجعه کرده بود تا بتواند پاسپورت خود را دریافت کند چرا که این بازیکن به دلیل بدهی مالیاتی مربوط به سال‌های گذشته، مشکل خروج از کشور دارد و شاید نتواند در سفر به قطر آبی‌ها را همراهی کند. رحمتی در بازی با الدحیل هم با همین مشکل رو‌به‌رو شد و یک روز دیرتر از سایر بازیکنان به اردو رسید اما برای این‌که این مشکل دوباره برای او پیش نیاید، روز گذشته به اداره گذرنامه مراجعه کرد تا بتواند با دریافت گذرنامه‌اش مشکلی برای سفر به قطر نداشته باشد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها