استقلال به شکلی غیرمنتظره دربی ۸۹ را به رقیب دیرینه باخت تا نه تنها رویای صدرنشینی از بین برود بلکه با حواشی فراوانی روبرو شود. وینفرد شفر بعد از این ناکامی تلخ در پستی اینستاگرامی مدعی شد از چیزی ناامیدنیست.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۹۰
پست اینستاگرامی شفر؛ تسلیم نمی‌شویم

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ سرمربی استقلال نوشت:«می دانیم که هیچ چیزی بیش از شکست در دربی یک قلب آبی را نمی شکند. این دردی است که راه فرار از آن آسان نیست. همه‌ خانواده استقلال متاسف هستند که شما را در حالت درد می بینند. ما ۷ بازی دیگر در لیگ داریم تا‌ کمک کنیم که شما بر این درد غلبه کنید و بهترین مان را نشان خواهیم داد تا شما احساس بهتری پیدا کنید.

این فصل برای همه ما سخت است. برای تماشاگران، مربیان، بازیکنان، مدیر جدید باشگاه.تسلیم نمی شویم و همچنان درحال ساخت تیم هستیم، یک‌تیم بهتر، استقلالی حرفه ای تر‌.ما میخواهیم این تیم را در کنار هم حفظ کنیم، چون می دانیم که پتانسیل خیلی زیادی داریم.

می‌خواهیم شرایط را بهبود دهیم. ما هنوز در حدی که باید باشیم، نیستیم اما در کنار هم بهبود پیدا می کنیم، پیشرفت می کنیم و رشد می یابیم تا قوی تر شویم و در پایان به صدر برسیم و آنجا بمانیم. با هم ، همراه شما».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها