تیم پرسپولیس با برتری در دربی 89 در آستانه سومین قهرمانی پی در پی در لیگ قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۶۲
پرسپولیس اسب قهرمانی را برای سومین بار زین کرد

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ هشتاد و نهمین مسابقه پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر بازی را برد.

دربی نوروزی را پرسپولیس برد، آن هم در حالیکه استقلال بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت و ضربات کرنر زیادی را هم روی دروازه پرسپولیس زد. پرسپولیس حساس‌ترین دربی چند سال اخیر را برد تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماندو با ۴۸ امتیاز به سمت سومین قهرمانی در لیگ برتر فرار بزرگی را انجام بدهد.

استقلال در این مسابقه به ویژه در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت و حتی یک پنالتی هم به دست آورد که فرشید اسماعیلی با یک ضربه چیپ بهترین فرصت گلزنی استقلال را هدر داد و توپ به بالای دروازه رفت. استقلال پیش از این مسابقه سه برد متوالی داشت که پرسپولیس نوار بردهای آبی را در لیگ برتر قطع کرد.

استقلال هم با با ۴۳ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

داور: اشکان خورشیدی

کمک داوران: رضا سخندان – علی میرزابیگی

کارت زرد: زکی پور و علی کریمی از استقلال و شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی از پرسپولیس

کارت قرمز:-

گل: احمد نوراللهی(21)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا،احمد نوراللهی، سروش رفیعی( 90- محسن ربیع خواه)، مهدی ترابی( 84- بشار رسن)، علی علیپور و ماریو بودیمیر(77- سیامک نعمتی)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری( 69- داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی( 64- محسن کریمی)، آیاندا پاتوسی، ایسما و گادوین منشا(78- مرتضی تبریزی)

سرمربی: وینفرد شفر

شرح گل

پرسپولیس 1 - استقلال صفر (دقیقه 21: احمد نوراللهی): سانتر زیبای مهدی ترابی از روی کرنر سمت راست زمین به محوطه 6 قدم و مقابل دروازه استقلال را احمد نوراللهی با ضربه سر زد و در حالی که رحمتی نظاره‌گر توپ بود، گل اول پرسپولیس به ثمر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها