جمعی از نمایندگان کردزبان مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه نوزدهم اسفند با میزبانی مدیر شبکه یک سیما از پشت‌صحنه سریال « نون.خ » سعید آقاخانی دیدن کردند.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۹۱

به گزارش سیما فیلم، بازدید شش نماینده خطه کردزبان مجلس شورای اسلامی به دعوت سعید زین‌العابدین، مدیر شبکه یک سیما و مهدی فرجی، تهیه‌کننده از پشت‌صحنه سریال نوروزی نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی که در اطراف تهران تصویربرداری می‌شود روز یکشنبه نوزدهم اسفندماه صورت گرفت.
در این دیدار حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر وکلیایی، فرهاد تجری نماینده قصرشیرین و گیلانغرب، محسن بیگلری نماینده سقز و بانه، شهاب نادری نماینده پاوه و جوانرود، احمد صفری نماینده کرمانشاه، منصور مرادی نماینده مریوان، حسن گروسی مدیرکل امور مجلس و سعید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما حضور داشتند. نمایندگان منطقه کردستان و کرمانشاه ضمن تشکر از گروه تهیه این مجموعه و توجه به قوم کرد و ساخت سریالی برای ایام نوروز سال 98 با نمایش آداب ‌و رسوم و زبان و فرهنگ مردم این منطقه، حساسیت‌ها و دغدغه‌های خود را در ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی مناسب با فرهنگ مردم کردزبان ایران مطرح کردند. حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه ضمن تشکر از گروه تهیه مجموعه نون.خ گفت: در ساخت سریال باید به غیرتمندی، مردمداری، نقش اقتصاد در خانواده، حرمت همسایه، حریم خانواده و پدرسالاری در خانواده‌های کردزبان توجه شود. مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال نون.خ تصریح کرد: در روزهای پایانی تصویربرداری مجموعه هستیم و موضوعاتی که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد در فصل‌های بعدی سریال بیشتر لحاظ خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها