والیبال بدون حاشیه نمی‌شود

سایپا غایب بزرگ بازی فینال؟

هر روز یک حرف جدید و هر روز یک ادعای تازه. از روزی که فینالیست‌های لیگ برتر مشخص شدند دوباره همان حاشیه هر ساله پیش آمده. حاشیه‌ای که مشخص نیست چرا از ابتدای رقابت‌های لیگ فکری برایش نمی‌کنند. مثل خیلی از رشته‌های دیگر. مثلا از همان روز اول لیگ و در زمان قرعه کشی مشخص کنند میزبان چه شهری باشد تا دیگر این همه جار و جنجال به پا نشود.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۱۹

طبق اعلام سازمان لیگ والیبال قرار بود مسابقات نهایی به میزبانی تبریز برگزار و استارت رقابت‌ها از ۲۰ اسفند ماه زده شود، اما در فاصله چند روز تا تاریخ اعلام شده، منوچهر پورحسن (سرپرست سازمان لیگ) در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از تغییر میزبانی تبریز خبر داد و سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به‌عنوان میزبان مرحله نهایی معرفی کرد! پورحسن می‌گوید از اول هم آزادی گزینه نخست برای میزبانی بود اما چون سالن در اختیار مسابقات سوارکاری بود با تبریز نیز هماهنگی‌های لازم انجام شد تا در صورت مهیا نشدن شرایط آزادی، فینال در تبریز برگزار شود!
این ادعا در حالی مطرح است که تقریبا 11 روز قبل نامه‌ای از سوی سازمان لیگ به مدیرعامل باشگاه‌ها ارسال و تبریز را به‌عنوان میزبان معرفی و حتی تاریخ برگزاری مسابقات را مشخص کرده‌اند، اما حالا تصمیم فدراسیون تغییر کرده و علاوه بر تغییر میزبان تاریخ دقیق مسابقات نیز مشخص نیست!
با همه این شرایط، وقتی با امید هاشمی، سرپرست والیبال سایپا به عنوان یکی از فینالیست‌ها تماس گرفتیم او خبر جدیدی داد که می‌تواند دوباره لیگ را وارد چالش کند. خبری که شاید منجر به‌کناره‌گیری سایپا از بازی فینال شود. هاشمی می‌گوید: «ما روز گذشته نامه اعتراض خود را به فدراسیون والیبال ارسال کردیم و چیزی جز اجرای قانون را نمی‌خواهیم. ما خواستار اجرای قانونی هستیم که با حضور نمایندگان تیم‌های صعود کرده به مرحله دوم پلی‌آف تصویب شد. قبل از پایان مسابقات مرحله نیمه‌هایی و پیش از این‌که بازی سوم ما با پیکان برگزار شود، در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان چهار باشگاه (سایپا تهران، پیکان تهران، پیام مشهد و شهرداری ورامین) داشتیم، تصمیم بر آن شد که بازی در تبریز به عنوان شهر میزبان برگزار شود و نمایندگان باشگاه ورامین هم زیر این صورت جلسه را امضا کرده‌اند.»
او در واکنش به این خبر که آیا درست است سایپا تهدید به کناره‌گیری از لیگ گرفته است، ادامه داد: «به هر حال باشگاه تصمیم خودش را می‌گیرد چون ما تنها خواستار اجرای درست قانون هستیم. اگر قرار باشد به خواسته هر تیمی قانون را زیر پا بگذارم، درست نیست. فدراسیون می‌خواهد بازی در آزادی باشد چون شهرداری ورامین این‌طور خواسته و این در حالی است که مسؤولان این باشگاه خودشان زیر قانون تصویب شده در جلسه را امضا کرده‌اند. اگر اینطور است ما هم هر خواسته‌ای داشتیم باید اجرا می‌شد که درست نیست. بهتر است قانون را زیر پا نگذاریم و سازمان لیگ قانون تصویب شده در جمع را اجرا کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها