انتشار صحنه کیف‌قاپی دزدان در فضای مجازی خبرساز شد

کیف‌قاپان خشن در تور پلیس

سه سارق خشن که صحنه کیف‌قاپی آنها در فضای مجازی خبرساز شده بود، در عملیات پلیس کرج دستگیر شدند. متهمان در بازجویی به 40 فقره کیف‌قاپی با خودروهای سرقتی اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۲۹

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در جریان آن، سرنشینان یک خودروی پراید اقدام به کیف‌قاپی از زنی در یکی از خیابان‌های کرج می‌کنند. زن جوان قصد داشت مانع سرقت کیفش شود اما دزدان او را چند متر روی زمین کشیدند که باعث مصدومیت شدید او شدند. پس از انتشار این فیلم و شکایت زن جوان در پلیس آگاهی استان البرز تحقیقات پلیسی آغاز و سه متهم دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: در پی وقوع یک فقره کیف‌قاپی توسط یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ در منطقه رجایی‌شهر کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. فیلم این سرقت در حالی که زنی را روی زمین می‌کشیدند، در فضای مجازی منتشر شد.
سردار محمدیان اضافه کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد خودروی پراید سرقتی بوده و سارقان پس از رها کردن این خودرو، در منطقه دیگری با خودروی سمند سرقتی دیگر به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند. با کارهای اطلاعاتی سه سارق دستگیر و در بازجویی‌ها اعتراف کردند که با سه خودروی سرقتی پراید مشکی، پراید سفید و سمند اقدام به سرقت کیف دستی خانم‌ها می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: با دستور دادستان استان البرز تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان البرز به نشانی میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.
اعتراف به 40 سرقت
سرکرده باند پس از دستگیری به 40 فقره کیف‌قاپی اعتراف کرد و گفت: ابتدا خودرویی را سرقت کرده و با آن در شهر گشت‌زنی می‌کردیم. زنانی که در حال بازی با کیف بوده یا آن را محکم نمی‌گرفتند را شناسایی کرده و با نزدیک شدن به آنها کیف‌قاپی می‌کردیم. بعد از چند فقره سرقت، ماشین را در محل خلوتی رها کرده و سراغ خودروی دیگری می‌رفتیم.
صورتم آسیب دید
زن جوانی که قربانی این سرقت شده بود هم به خبرنگار جام‌جم گفت: در حال عبور از خیابان بودم که سرنشین پراید کیفم را محکم کشید و روی زمین افتادم. دیگر چیزی نفهمیدم و وقتی چشم باز کردم، صورتم خونین بود و سارقان فرار کرده بودند. در جریان این سرقت، صورتم به‌شدت آسیب دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها