مائوریسیو ساری زودتر از آنچه که تصورش را می‌کرد در چلسی به مشکل خورد. بعد از چند باخت در لیگ جزیره از جمله شکست 6 بر صفر مقابل من‌سیتی، باخت مقابل منچستر در جام حذفی کافی بود تا لیست ناکامی‌های این مربی ایتالیایی در کمتر از یک سال کامل شود. همین مساله موجب شد تا طرفداران چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با صدای بلند اخراج ساری را فریاد بزنند.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۹۳


به گزارش دیلی میل، ساری در این مورد در پایان بازی گفت: تنها نگرانی من نتایج ضعیفی است که در این هفته‌ها کسب کرده‌ایم. من بابت شعارهای هواداران چلسی نگرانی ندارم و نسبت به این شعارها بی تفاوت هستم. البته این را می‌دانم که هواداران حق دارند ناراحت باشند. جاه‌طلبی و انگیزه در تیم ما نبود، اما در طرف مقابل منچستر هوشیارانه عمل کرد و از تک موقعیت‌ها
بهره برد.
در این میان به نظر می‌رسد همانطور که ساری گفته، منچستر با آمدن سولسشر کاملا جاه‌طلب شده است. این را می‌توان در صحبت‌های این مربی نروژی در پایان بازی مشاهده کرد که گفت: می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا هوادارانمان را در پایان خوشحال کنیم. در حال حاضر با لیورپول بازی داریم و رقابت می‌کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم.
بعد از این بازی، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس انجام شد و نکته مهم این که تیم‌های شهر منچستر در این مرحله با هم بازی نمی‌کنند. برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم به این ترتیب است: ولورهمپتون ـ منچستریونایتد؛ سوانزی ـ منچسترسیتی؛ میلوال ـ‌برایتون؛ واتفورد ـ کریستال پالاس. بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها ماه آینده برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها