خط قرمز شاهین طبع روی نام حامد حدادی

پایان آسمانخراش

پس از این‌که حامد حدادی اعلام کرد که به خاطر ایران و به خاطر پرچم دوباره به تیم ملی بر می‌گردد شاید کمتر کسی توقعش را داشت که واکنش مهران شاهین طبع به این حرکت حدادی این باشد:«صلاح دیدیم که در این مقطع از حدادی استفاده نکنیم.»
کد خبر: ۱۱۹۲۴۷۶




حدادی جزو بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین بود. وی اما با یک هفته تاخیر، پنجشنبه گذشته به تالار بسکتبال آزادی رفت و با تاکید بر این‌که به خاطر برخی کدورت‌ها از حضورِ به موقع در تمرینات امتناع کرده بود گفت که به خاطر تیم ملی و پرچم ایران، این کدورت‌ها را فعلا کنار می‌گذارم و به اردو ملحق می‌شوم.
با این حال شاهین طبع تصمیمش را گرفته است و قصد ندارد تا از حدادی در این برهه زمانی استفاده کند: «ترجیح می‌دهم خیلی صحبت نکنم چون درست نیست که تیم ملی در آستانه دیدارهای مهمی که دارد با این‌گونه مسائل مواجه شود. فقط این‌که صلاح دیدم از حامد استفاده نکنم. من به توانایی‌های او اعتقاد دارم و به همین دلیل به اردو دعوت شد اما در این مقطع صلاح ندیدم که در تمرینات شرکت داشته باشد.»
از شاهین طبع درباره نخستین بازی در پنجره پایانی سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد: «ژاپنی‌ها شناخت خوبی از بسکتبال و تیم ملی ایران دارند، ما هم شناخت لازم را از آنها داریم. همین موضوع شرایط بازی را سخت‌تر می‌کند چون قاعدتا هر دو تیم براساس شناختی که دارند، تاکتیک و ترکیب خود را انتخاب می‌کنند. تیم ملی بسکتبال راه اصلی را برای کسب مجوز جام جهانی رفته اما با این حال برایمان مهم است که از دیدار برابر ژاپن و استرالیا هم نتیجه بگیریم. امیدوار هم هستیم این اتفاق بیفتد.»
او در پایان درباره ترکیب تیم ملی بسکتبال و این‌که پیش از این گفته شده بود احتمال دارد برای این پنجره از رقابت‌ها دو ترکیب متفاوت معرفی شود، گفت: «هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده ایم اما بعید هم نیست. در هر دو بازی میزبان هستیم و می‌توانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. فکر می‌کنم یکی دو روز پیش از دیدار با ژاپن تصمیم نهایی در این زمینه را بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها