رئیس پلیس راه مازندران گفت: روزهای گذشته شاهد ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران بودیم و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن باتوجه به بارش‌ها طی روزهای آینده وجود دارد که لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۲۸
احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز نیمه‌ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی طی روزهای گذشته شاهد ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران بودیم که خسارتی بوده و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن با توجه به بارش‌ها طی روزهای آینده وجود دارد که لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز در محورهای مازندران درحال اجرا است که تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8صبح امروز در محور هراز ممنوع شده و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و این محدودیت روز جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

قدمی در پایان با تاکید بر اینکه استفاده همه سرنشینان از کمربند ایمنی ضروری است، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 21824420 و 21824434 در هرساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران به شهروندان است که باتوجه به شرایط فصلی ضرورت دارد وضعیت راه را استعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها