تشکیلات بهایی، سال‌هاست برای ایجاد آشوب و نابسامانی در برهه‌های مختلف، با مدیریت مرکز اصلی فرقه در اسرائیل، تیم‌های مختلفی تشکیل داده‌. انجام تخلفات اقتصادی و هرج و مرج در بازار از جمله جرم‌های پرارتکاب بهاییان است.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۸۸
دستگیری عنصر بهایی حین قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، طی ماه گذشته یکی از عناصر شاخص فرقه بهاییت که بستگان وی نیز از مسئولان و افراد سرشناس تشکیلات محسوب می‌شوند، حین ارتکاب جرم، توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان مهاباد، شناسایی و دستگیر شد.

مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای سواری محور مهاباد ـ ارومیه به وانت این شخص مظنون شده و پس از بررسی، محموله‌ای از عینک قاچاق و با ارزش مالی بالا، کشف و ضبط کردند.

بهاییت چندین سال است به صورت برنامه‌ریزی شده سعی کرده در برخی اصناف به صورت تخصصی ورود کرده و عمده بازار آن را به دست گیرد. بخش مربوط به عینک و اپتیک نیز از جمله جولان‌گاه‌های این تشکیلات است که البته قاچاق و اعمال مجرمانه بسیاری در این زمینه از تشکیلات بهایی لو رفته است.

با این وجود یکی از حربه‌های شناخته‌ شده بهاییت، مظلوم‌نمایی در رسانه‌هاست. همدستان این جریان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران، دستگیری این مجرمان را که در امور اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند و برخورد با آن‌ها خواست تمام مردم است، ظلم جمهوری اسلامی به بهاییان عنوان کرده و برای دشمنی علیه ایران، بهانه‌های دروغینی به دست مجامع بین‌المللی می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها