بازگشت آقای سرپرست به تیم ملی

خوش خبری برای والیبالی‌ها!

بی‌شک این خبر برای والیبالی‌ها خوش است؛بازگشت خوش خبر. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال که چند ماه پیش به وزارت ورزش و جوانان برگشت تا ماموریتش را در حوزه دیگری ادامه بدهد با حرف‌هایی که افشین داوری با او زده احتمالا به زودی به تیم ملی والیبال برگردد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۶۷

افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال که با حضورش در فدراسیون التهاب و تنش را تا حدودی کم کرده است، حدود یک ماه پیش گفته بود که اصلا بعید نیست امیر خوش خبر به تیم ملی برگردد. پیش‌بینی‌ای که حالا کم کم زمینه برگشت سرپرست را فراهم می‌کند. داوری بعد از بررسی و مشورت با دستیاران و پیشکسوتان والیبال تنها به یک اسم برای سرپرستی تیم ملی رسیده؛ امیر خوش خبر؛ که با سابقه 17 ساله سرپرستی به قول ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در دنیا شناخته شده است. خود داوری در این مورد می‌گوید:« بازگشت خوش خبر بهترین تصمیم در این فرصت کم است. ارزش افراد باعث پیگیری برای استفاده از وجودشان در مدیریت فدراسیون می‌شود و بس. به نظرم اگر امیر خان با قبول پیشنهاد ما دوباره وارد گود شود، خیلی خوب می‌شود. احترام او برما واجب است، اما به هر حال ما هم باید به نوعی از خودمان بابت مملکت مایه بگذاریم . چرا که شادی 80 میلیون نفر ارزش این مسائل را دارد.»

با خود خوش خبر که تماس گرفتیم درباره این بازگشت گفت: «از زمانی که رفتم تخریب‌ها علیه من آغاز شد. ضربه‌های زیادی خوردم اما خب اگر قرار به برگشت باشد حتما شرایط و خواسته‌هایم را می‌گویم. شرایطی که سرپرست تیم ملی دارد نه برای امیر خوش خبر، برای اداره تیم ملی مثل قبل . باید شرایط را ببینم اما خیلی امید ندارم شرایط فراهم شود. به هر حال شرایط در فدراسیون خیلی تغییر کرده و کارها عقب است. شاید اگر یک ماه پیش با من صحبت شده بود حالا تکلیف مشخص شده بود. این‌طوری فقط کارها عقب می‌افتد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها