چه کسی جای باقری و دانشگر بازی می‌کند؟

تغییرات اجباری شفر در استقلال

استقلال تهران شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته و اگر بتواند تراکتورسازی را هم در ادامه شکست دهد به صدر جدول نزدیک‌تر خواهد شد. تیم تبریزی در شروع نیم فصل دوم بهتر به نظر می‌رسد، هر چند مقابل نساجی مساوی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۶۴

شفر برای این بازی مجبور است دست به تغییراتی بزند. از آنجا که برای این بازی فرشید باقری و محمد دانشگر محروم هستند و نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند، به همین خاطر شفر مجبور است تغییراتی در ترکیب داشته باشد. اما این تغییرات چه خواهد بود؟
روزبه چشمی هم در پست دفاع آخر و هم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و خوب هم بازی می‌کند. به همین دلیل شفر گویا تصمیم گرفته در دیدار با تراکتورسازی بار دیگر این بازیکن را از میانه میدان به خط دفاعی منتقل کند تا جای خالی دانشگر را پر کند. به این ترتیب شفر باید فکری برای جای خالی روزبه در میانه میدان کند.
استقلال در میانه میدان دو تغییر خواهد داشت. با انتقال روزبه به قلب خط دفاعی، جای خالی او را امید نورافکن پرخواهد کرد. این مسؤولیتی است که شفر بر دوش بازیکن جوان خود گذاشته است. نورافکن قرار است در میانه میدان زوج علی کریمی شود. علی به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل پیکان بازی کند ولی در تمرینات تلاش کرد بتواند آماده شود. حالا او می‌تواند مقابل تراکتورسازی برای استقلال بازی کند. بدین ترتیب زوج خط میانه استقلال که جلوتر از مدفاعان قرارر می‌گیرند کریمی و نورافکن خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها