همزمان با کشف جسد دست و پابسته مردی تنها در خانه‌اش در شمال تهران، پسرخوانده او به عنوان تنها مظنون این جنایت بازداشت شد .
کد خبر: ۱۱۹۱۳۰۲


به گزارش جام‌جم، ساعت یک و 5 دقیقه بامداد نوزدهم بهمن امسال یکی از ماموران کلانتری شهرک قدس در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل مرد 68 ساله‌ای در خانه‌اش در محله سعادت‌آباد قرار داد. بررسی‌‌های اولیه تیم جنایی در این خانه نشان داد وسایل خانه به‌هم ریخته بود و جسد مرد 68 ساله در کناری افتاده و به نظر می‌رسید براثر خفگی به قتل رسیده باشد.
پسر مقتول در تحقیقات گفت: 20 سال قبل مادرم فوت کرد و بعد از چند سال پدرم با زن دیگری ازدواج کرد، اما بعداز مدتی این زن هم فوت شد. سرانجام پدرم به خاطر این‌که تنها بود با زن دیگری ازدواج کرد که پسری داشت. اما ازدواج آنها تا سال 93 بیشتر دوام نیاورد و آن زن از پدرم جدا شد. پدرم همه اموال و ارثیه‌اش را به نام من ثبت کرده بود و همین باعث بروز اختلاف و جدایی از همسر سومش شد.
پسر خوانده پدرم با من تماس گرفت و مدعی شد هرچه در خانه پدرم را می‌زند او جواب نمی‌دهد. سریع راهی آنجا شده و زمانی که وارد خانه پدرم شدیم وسایل خانه به‌هم ریخته بود و جسد دست و پا بسته او را در اتاق یافتیم و به پلیس زنگ زدیم.
پسرخوانده مقتول هم گفت: بعد از جدایی مادرم، هفته‌ای چند بار برای سرکشی نزد مقتول می‌رفتم. امروز هم به اینجا آمدم اما در را باز نکرد.
ماموران با توجه به ضد و نقیض‌گویی‌های پسر جوان، او را به عنوان مظنون در این جنایت بازداشت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها