پسر جوان و دوستش که در درگیری خیابان دست به جنایت زده بودند، با گذشت دو ماه از فرارشان در زندان ترکیه شناسایی شدند. قرار شد پس از هماهنگی با پلیس بین‌الملل آنها برای تحقیقات و محاکمه تحویل پلیس ایران شوند.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۶۷



به گزارش جام‌جم، ساعت 3 و 30 دقیقه چهارم مهر امسال مامور کلانتری بازار در تماس با بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ پسر 22 ساله‌ای در بیمارستان سینا خبر داد.ماموران با تحقیق از مسؤولان بیمارستان متوجه شدند شب‌گذشته پسر جوان در حالی که زخمی بوده ازسوی دوستش به آنجا منتقل شده، اما با وجود تلاش پزشکان فوت کرده است.
ماموران به تحقیق از دوست مقتول پرداختند. وی به افسر تحقیق گفت: هفته گذشته علی بر سر دریافت غذای نذری با پسر 22ساله به نام امیرحسین و دوستش درگیر شد که امیرحسین او را با ضربه چاقو مجروح کرد.
تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران دریافتند، دو متهم فراری غیر‌قانونی از ایران خارج شده و به کشور ترکیه رفته بودند، اما در آنجا به خاطر اقامت غیر‌قانونی از سوی پلیس این کشور بازداشت و در زندان به سر می‌برند‌. با هماهنگی پلیس بین‌الملل قرار شد که عامل جنایت و همدستش برای ادامه تحقیقات و محاکمه تحویل پلیس ایران شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها