مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سرپرستان خانواری که تاکنون بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند 10 روز فرصت دارند کد ملی را به همراه شماره تلفن خود یا یکی از اعضای خانوار به سامانه #8*142* و #8*1420* ارسال کنند.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۱۶

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احد رستمی درباره نحوه اعتراض بیمه‌پردازانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند، افزود: چنانچه مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه‌پرداز سازمان تأمین اجتماعی هستند کمتر از سه میلیون تومان در ماه باشد و تاکنون بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند، در صورت داشتن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #8*142* و در صورت داشتن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #8*1420* ارسال کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به این‌که بسته حمایتی بیمه پردازان تأمین اجتماعی به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده، لازم است افراد قبل از ثبت اعتراض، از عدم واریز بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار اطمینان حاصل کنند.
رستمی بیان کرد: ارسال پاسخ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد معترض، حداقل دو هفته زمان خواهد برد و نتیجه به صورت پیامک، به شماره تلفنی ارسال می‌شود که در زمان ثبت اعتراض به سامانه وارد شده است؛ بنابراین افراد برای پیگیری اعتراض یا دریافت پاسخ، نیازی نیست به سازمان یا ادارات دولتی مراجعه کنند و فقط از طریق سامانه یادشده اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: تا زمانی که پاسخگویی به اعتراضات به پایان نرسیده است، طرح حمایت غذایی ادامه یافته و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تاکنون 14 میلیون و 700 هزار بسته حمایتی در سطح جامعه توزیع شده که از این تعداد، شش میلیون و 156 هزار بسته حمایتی به کارگران بیمه‌پرداز تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است. وی افزود: رانندگان بین شهری و درون‌شهری، کارگران ساختمانی، قالیبافان و شاغلان صنایع‌دستی، مشاغل آزاد و خویش‌فرمایان، کارگران کارگاه‌های متفرقه، شاغلان کسب‌وکارهای خانگی، کارگران باربر، زنبورداران و دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری از جمله افراد بیمه پردازی بوده‌اند که تاکنون بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها