کد خبر: ۱۱۸۶۷۵۸

# تاخیر-اتوبوس
مشایخی از تهران:
تاخیر در حرکت و فاصله زمانی اتوبوس‌های خط والفجر - شهدا در منطقه 15 تهران مخصوصا صبح‌ها باعث ازدحام مسافران می‌شود.

# جیب-مردم
خزایی از ورامین:
چرا جریمه تاخیر در ساخت مسکن مهر را که کوتاهی از دولت و پیمانکاران بود مردم باید بپردازند؟ به نظر می‌رسد دیواری کوتاه‌تر از مردم پیدا نمی‌شود.

# تورم -سنگین
طیار از بابل:
حذف نرخ تورم و کالاها در سایت بانک مرکزی نشان‌دهنده کذب بودن آمارهای قبلی این بانک و تورمی بسیار سنگین‌تر از نرخ اعلام شده توسط دولت است.

# بلیت -الکترونیک
زندی از تهران:
دستگاه الکترونیکی شارژ بلیت ایستگاه متروی میرداماد بیشتر اوقات با کندی همراه بوده و بعد از چند دقیقه اخطار عملیات ناموفق می‌دهد.

# خودرو- دولت
روشنی از تهران:
در دو مرحله از سال خودروسازان خودرو را با حمایت دولت گران کردند و فقط از منافع خود حرف زدند، این درحالی است که هیچ نگاهی به قدرت خرید مردم صورت نگرفت.

# وام- ازدواج
رستگار از تهران:
دولت به بهانه گرانی و تسریع در روند ازدواج، افزایش ده میلیون تومانی وام ازدواج را به مجلس ارائه کرد، درحالی که هیچ فکری به حال بعد از ازدواج جوانان مانند مسکن نکرده است و این امر باعث صدمه به خانواده‌ها می‌شود. چرا هیچ اقدامی بابت افزایش وام مسکن یا سود این وام صورت نمی‌گیرد؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 19 دی 1397 با عنوان «مترو ـ کجایی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند در مورخ 17 دی ماه مشکل فنی در خط 4 به اختلال ترافیک و توقف قطارها در برخی ایستگاه‌های میانی منجر شد. لازم به توضیح است که به دلیل مشکل پیش‌آمده اعزام‌های 7:42 و 7:50 از مبدا ایستگاه شهید کلاهدوز و اعزام‌های 7:48 و 8 از مبدا ایستگاه ارم سبز لغو شدند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها