دورهمی رادیویی‌ها به مناسبت شب یلدا در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد و میرطاهر مظلومی با اهدای جایزه‌اش به خانواده هنرمند مرحوم خسرو فرخزادی، باعث درخشش خانواده منسجم رادیو شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۰۳

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو، در این مراسم که دیروز و در آستانه شب یلدا، در استودیو‌های یک و هشت ساختمان شهدای رادیو برگزار شد از برترین‌های رادیو در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی تجلیل شد. در این مراسم از شش نفر از هنرمندان رادیو نمایش که در جشنواره‌های مختلف رادیویی درخشیدند قدردانی شد. در بخشی از این جشن میرطاهر مظلومی، برگزیده جشنواره کتاب و رسانه برای کتاب صوتی آبنبات هل‌دار، ضمن تشکر از معاون صدا، جایزه خود را به خانواده مرحوم خسرو فرخزادی تقدیم کرد که نوه این هنرمند پس از دریافت این هدیه عنوان کرده قطعا اگر پدربزرگ من در حال حاضر در قید حیات بود، این جایزه را به میرطاهر مظلومی به خاطر نبوغ و توانمندی‌هایی که دارند تقدیم می‌کرد.

همچنین ایوب آقاخانی و فرشاد آذرنیا برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی نمایش سارا، ژاله محمدعلی برای تهیه‌کنندگی نمایش درد مشترک برای راه یافتن به جشنواره رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه، محمد رضاعلی گوینده برگزیده جشنواره کتاب و رسانه و مریم گودرزی نیز برای تنظیم کتاب آیینه‌های روبه‌رو برای جشنواره کتاب و رسانه قدردانی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها