رکوردهای علی دایی در فوتبال و البته گلزنی آنقدر زیاد هستند که در گوشه و کنار جهان مدام بازیکنانی تلاش می کنند که رکورد او را بشکنند. از نیمار گرفته تا ستاره تیم ملی فوتبال قطر.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۰۸
تهدید رکورد علی دایی از سوی این ستاره 22 ساله

به گزارش جام جم آنلاین، قطر تا اینجای کار یکی از بهترین تیم های حاضر در جام ملت های آسیا به شمار می رود. این تیم هر سه مسابقه مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشت و اکنون از نظر خط حمله بهترین تیم جام ملت‌هاست.

عنابی ها یک ستاره درخشان و بسیار خوب به نام المعزعلی دارند که اکنون با هفت گل در صدر جدول گلزنان جام ملت های آسیا قرار دارد. اگر او آقای گل این دوره از جام ملت های آسیا شود که بسیار محتمل است در این صورت برای نخستین بار در تاریخ این رقابت ها یک غیرآسیایی به این افتخار بزرگ می رسد چرا که المعزعلی متولد کشور آفریقایی سودان است. او در سال 96 میلادی در این کشور متولد شده است. او زمانی که کودک بود به همراه خانواده اش به قطر مهاجرت کرد، کشوری که استخوان بندی ورزش آن بر مبنای بازیکنان دو ملیتی است.

المعزعلی اکنون در جام ملت های آسیا ستاره اول محسوب می شود و جالب است بدانید که او در آستانه شکستن یکی از رکوردهای اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی قرار دارد. 23 سال قبل ستاره ای به نام علی دایی از ایران با به ثمررساندن 8 گل توانست رکورد جالب توجهی از خود در راه آقای گلی جام ملت ها به ثبت برساند. رکوردی که 23 سال دست نخورد تا این بار بازیکنی دوملیتی از قطر در آستانه شکستن این رکورد باشد. 7 بار گلزنی در مرحله گروهی نه تنها باعث شد تا المعزعلی 22 ساله به تنهایی و با اختلاف فاحش در صدر گلزنان قرار بگیرد بلکه در آستانه رکوردشکنی دوباره باشد. گلزنی در مصاف حساس با عراق در یک هشتم نهایی می تواند این ستاره 22 ساله و آینده دار را در کنار علی دایی مشهور در تاریخ جام ملت ها قرار دهد.

جالب است بدانید المعزعلی در فصل تازه به پایان رسیده لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن الدحیل موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در دوحه شد.

او می تواند رکورد علی دایی را بزند؟ شواهد پیداست که این امر شدنی است. المعز علی این روزها خیلی آماده و تشنه گلزنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها